مجموعه قوانین

اصلاحیه قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

اصلاحیه قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

شناسنامه قانون- طی نامه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی، اصلاحیه قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به شرحی که در روزنامه رسمی منتشر شده بود، اعلام شد.

گفتنی است، متن قانون ابلاغی اصلاح نشده است.

نامه شماره ۳۶۵۶۲ مورخ ۱/۷/۱۴۰۳

جناب آقای اکبرپور

مدیرعامل محترم روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

متن «قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران» مصوب ۱۴۰۳/۳/۱ مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۲ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأیید بند «الف» ماده (۱۱) و اصلاح بند «پ» و تبصره (۲) بند «ج» ماده (۸)، بند «ت» ماده (۱۰) و تبصره (۱) بند «ت» ماده (۱۰۲) موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد و با شماره نامه ۹۱۰/۱۸۹۹۲ مورخ ۱۴۰۳/۴/۴ به رئیس جمهور ابلاغ گردیده، با متن منتشره در آن روزنامه به شماره ۲۳۰۹۳ مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۸ مقابله و یک مورد مغایرت آن به شرح زیر جهت اصلاح و انتشار مجدد به استحضار می‌رسد.

اصلاحیه قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

ردیف محل اختلاف

شرح اختلاف

توضیحات

متن قانون ابلاغی

متن منتشره در روزنامه رسمی

۱ انتهای صفحه ۲۹ نامه ابلاغی، ماده ۱۰، پاراگراف دوم از ردیف ۲ ذیل بند پ ــــــ در صورت انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات یا ایجاد تعهد بدون اخذ شناسه یکتای صادر شده از «سمات» یا عدم تطابق اطلاعات «سمات» با مفاد قرارداد منعقد‌شده، سود تسهیلات و کارمزد ضمانت‏نامه و اعتبارات اسنادی برای شخص حقوقی ذی‌نفع به‌عنوان هزینه قابل ‌قبول مالیاتی پذیرفته نمی‌شود. پاراگراف مذکور در متن ابلاغیه درج نشده در حالی که در روزنامه رسمی درج شده است.

مدیرکل اسناد و اطلاع‌رسانی قوانین مجلس شورای اسلامی- ابوالفضل الموتیان

تهیه کتاب تنقیحی معاونت حقوقی ریاست جمهوری:

شناسنامه قانون | %D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87 %D9%BE%D9%86%D8%AC %D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87 %D9%87%D9%81%D8%AA%D9%85 %D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA

مشاهده جزئیات و سفارش کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام