اندیشه‌های حقوقی

مرکز نوآوری اداری (مناد) سازمان اداری و استخدامی کشور | monad.inotex.com

مرکز نوآوری اداری (مناد) تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به «جذب و حمایت از ایده های نوآورانه مبتنی بر فنآوری» در حوزه مسائل و مأموریت‌هیا نظام اداری فعالیت می‌نماید.

فراخوان شتاب‌دهنده براي استقرار در مركز نوآوري اداری «مناد»

سازمان اداري و استخدامي كشور در راستاي اجراي تفاهم‌نامه همكاري با معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و در راستاي راه‌اندازي و توسعۀ فعاليت مركز نوآوري اداري از كليۀ شتاب‌دهنده‌هاي داراي مجوز از آن معاونت براي استقرار در مركز، و تيم‌هاي نوآور و فناور به منظور توسعۀ ايده‌ها دعوت مي‌كند.

 بر اساس تفاهم‌نامه مذكور، شتاب‌دهنده  مي‌بايست نسبت به بهره‌گيري بهينه از فضاي مركز، شناسايي، ارزيابي، پذيرش، استقرار و حمايت مالي، آموزشي و مشاوره‌اي از استارت‌آپ‌ها و تيم‌هاي فناور اقدام كند.

حوزۀ فعاليت اين مركز توسعه دولت الكترونيك، هوشمندسازي اداري، سيستم‌هاي اطلاعاتي، مديريت منابع انساني الكترونيك، فناوري‌هاي آموزش و يادگيري و ساير فناوري‌هاي مرتبط با نظام اداري كشور است و شتاب‌دهنده زيرنظر شوراي راهبري مركز فعاليت مي‌كند.

شتاب‌دهنده‌هاي تخصصي علاقه‌مند مي‌توانند براي بازديد از فضاي مركز و كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي ۸۵۸۳۵۴۴۳۲ و ۸۵۳۵۴۴۱۵ تماس گرفته و طرح‌هاي خود را به آدرس الكترونيكي [email protected] ارسال كنند. همچنين صفحۀ مجازي مركز (در اينستاگرام) به نشاني monad_innovation_center آماده پاسخگويي و ارتباط با علاقه‌مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام