Site icon شناسنامه قانون

اعلام پيشنهادات دستگاه‌ها در رابطه با درج حكم در لايحه بودجه سال ۱۳۹۲ (نامه شماره ۵۹۶۴۹/۳۰ مورخ ۲۶/۷/۱۳۹۱ معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور)

ساختار سازمان اداری و استخدامی کشور انتصابات جدید در سازمان اداری انتصابات جدید در سازمان اداری و استخدامی کشور اطلاعیه جدید سازمان اداری و استخدامی تصویب طرح رتبه بندی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مراکز آموزشی تأیید صلاحیت شده نظام‌نامه تعالی مدیریت منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کمیته آمارهای بخشی نظام اداری سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت کارکنان نظام اداری سازمان اداری و استخدامی کشور

كليه دستگاه‌هاي اجرايي و شركت‌هاي دولتي

به موجب اين بخشنامه كليه دستگاه‌هاي اجرايي و شركت‌هاي دولتي مي‌توانند پيشنهادات خود را در رابطه با درج حكم در لايحه بودجه سال ۱۳۹۲ كل كشور، اعم از حذف، ابقاء يا اصلاح احكام قانون بودجه سال ۱۳۹۱ و يا احكام جديد، در چارچوب فرم‌ها و شرايط پيوست و در قالب نرم‌افزار Word 2007 (به صورت لوح فشرده) حداكثر تا روز دوشنبه مورخ ۸/۸/۱۳۹۱ به امور هماهنگي و تلفيق برنامه و بودجه ارسال نمايند.

بديهي است به پيشنهاداتي كه پس از تاريخ فوق‌الذكر وصول مي‌شود، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

رحيم ممبيني- معاون بودجه معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي

شرايط بررسي پيشنهادات احكام لايحه بودجه سال ۱۳۹۲ كل كشور

– مواردي كه منجر به حذف احكام پيشنهادي مي‌گردد:

۱- مغاير با قانون برنامه پنجم توسعه و ساير قوانين مادر باشد.

۲- در سال‌هاي گذشته داراي عملكرد مناسب و مورد انتظار نباشد.

۳- ماهيت غيربودجه‌اي داشته باشد.

۴- ماهيت دائمي داشته و قابل پيش‌بيني در ساير قوانين باشد.

۵- اصلاح‌كننده‌ي قوانين دائمي باشد.

۶- هزينه‌كرد يك منبع را تعيين تكليف كرده باشد.

۷- زمان اجراي حكم پيشنهادي منقضي شده باشد.

 

– مواردي كه منجر به ابقاء احكام پيشنهادي مي‌گردد:

۱- در راستاي تكليف دولت در برنامه‌ پنجم توسعه تدوين شده باشد.

۲- داراي ماهيت بودجه‌اي باشد.

۳- داراي عملكرد مناسب در سنوات گذشته باشد.

۴- در راستاي نظام بودجه‌ريزي عملياتي تدوين شده باشد.

 

– مواردي كه مي‌بايست در تدوين احكام جديد در نظر گرفت:

۱- در راستاي تكاليف دولت در برنامه پنجم توسعه تدوين شده باشد.

۲- راهبردهاي عملي و اجرايي در راستاي جهت‌گيري‌هاي بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۲ كل كشور را در بر داشته باشد.

۳- داراي ماهيت بودجه‌اي باشد.

۴- حكم‌هاي موجود در قوانين مادر پاسخگوي اجراي حكم پيشنهادي نباشد.

۵- در راستاي نظام بودجه‌ريزي عملياتي تدوين شده باشد.

۶- تأمين منبع مالي جديدي براي دولت باشد.

 

Exit mobile version