آزمون های استخدامی

انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اطلاعیه مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

شناسنامه قانون | n00268442 t

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مقرر است، ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از امروز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۴ شروع و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ خاتمه می‌یابد. لذا متقاضیان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌ نام، شرکت کنند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت‌نام

بخشی از ضوابط و امتيازات قانوني دفترچه آزمون استخدامی:

بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده با بنياد شهيد و امور ايثارگران، استخدام مشمولين بند «ج» ماده ۸۷ (فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان  ۷۰درصد و بالاتر) از طريق شركت در آزمون و رقابت بين كليه داوطلبان ايثارگر مشمول قانون ياد شده و بر اساس نمره مكتسبه در امتحان با رعايت ساز و كارهاي ذيل صورت مي‌پذيرد:

۱. ايثارگران متقاضي جهت ثبت نام و بهره‌مندی از سهميه استخدامي بند «ج» ماده ۸۷ لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سامانه سجايا (سيستم جامع اطلاعات يكپارچه ايثارگران) ثبت نموده و توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران تأييد گردد و در صورت عدم تأييد بنياد مذكور، مجاز به شركت در اين آزمون نمي باشند.

۲. اين مجوز استخدامي صرفاً مربوط به مشمولين بند «ج» ماده ۸۷ (فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان  ۷۰ درصد و بالاتر) بوده و باقيمانده سهميه مذكور در صورت عدم تكميل ظرفيت براي مشمولين اين بند قانوني محفوظ خواهد ماند.

ببینید: اطلاعيه زمان ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام