فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
آزمون های استخدامی

مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت و بانک ملی ایران+ اصلاحیه

اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت و بانک ملی ایران

مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت و بانک ملی ایران

۱- اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۲۸) موفق به ثبت‌نام در آزمون مذکور نشده‌اند می‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۵ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۸ در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های مورخ ۱۸ و ۱۴۰۱/۱۲/۲۵، منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت نفت

اصلاحات سری نخست دفترچه آزمون استخدامی

اصلاحات سری دوم دفترچه آزمون استخدامی

۲- اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۲۸) موفق به ثبت‌نام در آزمون مذکور نشده اند می‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۵ تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۸ در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ و اصلاحیه جدید به شرح ذیل، منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده‌اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

ـ اصلاحیه مربوط به شرایط احراز تحصیلی شغل بانکدار – امور مکانیک (کد شغل ۱۵۶۶۵):

* به شرایط احراز تحصیلی شغل محل‌های ۱۰۵۲۳، ۱۰۵۲۴، ۱۰۵۲۵، ۱۰۵۲۶، ۱۰۵۲۷، ۱۰۵۲۸، ۱۰۵۲۹، ۱۰۵۳۰، ۱۰۵۳۱ و ۱۰۵۳۲، رشته تحصیلی ۳۱۷۳۷: مهندسی مکانیک (کلیه گرایش‌ها) با مقطع تحصیلی (فوق‌لیسانس) اضافه می‌گردد.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک ملی ایران

اصلاحات سری نخست دفترچه آزمون استخدامی

منابع آزمون استخدامی بانک ملی سال ۱۴۰۱

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام