آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

شیوه‌نامه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸/ استخدام ۵ هزار داوطلب

شیوه‌نامه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸/ استخدام ۵ هزار داوطلب

خبر مورخ 15 آبان 1397

خبر خوش کمیسیون آموزش برای ۵ هزار داوطلب دانشگاه فرهنگیان

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس از اخذ مجوز تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خبر داد.

محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با ابراز خرسندی از اینکه بالاخره پس از کش و قوس های فراوان تلاش جهت اخذ مجوز اشتغال به تحصیل بیش از  5 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به نتیجه رسید، گفت: تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کشور به میزان 5 هزار نفر علاوه بر نیاز به ردیف استخدامی، نیازمند موافقت دانشگاه فرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم و شورای گسترش وزارت علوم بود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی افزود: که در نهایت دیروز پس از تلاش های فراوان موفق شدیم با جلب رضایت تمام متولیان امر، مجوز تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را برای سال تحصیلی 97-98 کسب کنیم.

وی ادامه داد: شیوه نامه تکمیل ظرفیت به زودی در سایت وزارت آموزش وپرورش درج خواهد شد امید است تمام داوطلبان بدون فوت وقت با دقت نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: این اقدام مهم و موثر علاوه بر اینکه کمک شایان توجهی به تامین نیروی انسانی ماهر و خبره آموزش وپرورش می کند 5 هزار جوان این مملکت را بدون دغدغه مشغول به کار خواهد کرد و بی شک اشتغال یعنی کمک به سلامت روحی و روانی خانواده ها و تشکیل خانواده 5 هزار جوان ایرانی.

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نزدیک به ۳۰۰ نفر از این 5 هزار نفر سهمیه استان لرستان خواهد بود از تلاش های دلسوزانه انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور، رییس  و سایر اعضای کمیسیون آموزش مجلس، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و تحقیقات و رییس دانشگاه فرهنگیان، معاون آموزشی وزارت علوم و رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش بابت به نتیجه رسیدن این اقدام بزرگ سپاسگزاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام