اعطای پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی
فراخوان جهت اعطای پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی
به اطلاع میرساند:
سازمان تأمین اجتماعی ج.ا.ایران در نظردارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت رسانی به مخاطبین خویش، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون مرزی برای فعالیت امور بیمه ایرانیان ساکن در خارج از کشور جهت “کشورهای کانادا، فرانسه، آمریکا، روسیه، نروژ، هلند، دانمارک، فنلاند، آلمان، سوئیس، انگلستان، اتریش، مجارستان، ژاپن، چین، ارمنستان، آذربایجان، کویت، قطر، تاجیکستان، نیوزلند، کره جنوبی، ایتالیا و اسپانیا” از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام نماید. لذا کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند از تاریخ 20/06/1397 لغایت 20/07/1397 پس از تعیین محل فعالیت کارگزار در کشور پذیرنده که در آن سکونت یا فعالیت دارند (فقط یک محل)، فرم درخواست مربوطه را به ایمیل اداره کل تأمین اجتماعی اتباع به نشانی: mss.dep@tamin.ir ارسال نمایند.
1 : شرایط عمومی متقاضیان:
1-1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2-1- اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
3-1- دارابودن حداقل 27 سال و حداکثر 60 سال تمام.
4-1- انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت دائم برای آقایان.
5-1- برخورداری از توان جسمی و روحی لازم و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و مالی.
6-1- دارابودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس .
7-1- عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر.
8-1- عدم اعتیاد به مواد مخدر.
9-1- نداشتن سوء سابقه حرفه¬ای، مالی ، اداری و …
10-1- توانایی فراهم نمودن امکانات مناسب و درشأن مخاطبین ایرانی خارج از کشور .
تبصره 1 : بررسی و تأئید احراز شرایط فوق برعهده ادارات کل اتباع، کارگزاری رسمی و دفتر مرکزی حراست سازمان تأمین اجتماعی می¬باشد.
تبصره 2 : خانواده های محترم شهداء، جانبازان و ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت هستند.
2 : شرایط اختصاصی
1-2- اشخاصی که بازنشستگی و یا قطع رابطه استخدامی آنان با سازمان خویش ناشی از آراء هیأتهای تخلفات اداری و اخراج باشد نمیتوانند متقاضی به عنوان کارگزار رسمی برون مرزی باشند.
2-2- در شرایط مساوی و همسان آندسته از متقاضیان کارگزار فعایت برون مرزی تأمین اجتماعی که بازنشسته سازمان، وابسته کار، کنسولی می باشند نسبت به سایر متقاضیان در اولویت قرار دارند.
3: مدارک مورد نیاز :
1-3- تکمیل فرم ثبت نام متقاضیان اعطای پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی بهمراه 1 قطعه عکس الصاق شده بر آن
2-3- تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه.
3-3- تصویر کامل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری.
4-3- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
5-3- تصویر آخرین حکم استخدامی.
6-3- تصویر حکم بازنشستگی.
تبصره: متقاضیان می بایست در کشور مورد تقاضا سکونت یا فعالیت داشته باشند.
در صورت احراز شرایط و موفقیت در دوره آموزشی مدارک ذیل نیز باید ارائه گردد:
- گواهی عدم سوءپیشینه از مراجع صلاحیتدار دادگستری ج ا.ایران
- تائیدیه مدرک تحصیلی از محل تحصیل و نیز تائیدیه کارت پایان خدمت (جهت دارندگان کارتهای پایان خدمت یا معافیت دائم غیرکامپیوتری)
- سپردن سفته یا وثیقه ملکی به نام سازمان تأمین اجتماعی (میزان و شرایط مقرر در این بند توسط سازمان اعلام خواهد شد.)
- ارائه تعهد کتبی مبنی بر راه اندازی فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی ظرف مهلت حداقل یکماه و حداکثر سه ماه (به تشخیص سازمان) پس از صدور پروانه تاسیس
- ارائه تصویر اساسنامه شرکت، آخرین تغییرات در روزنامه رسمی کشور، صورت ریز مالی شرکای شرکت و مشخصات دفاتر قانونی شرکت.
در صورت اخذ مجوز، پروانه فعالیت صرفاً به مدت یکسال صادر می گردد. عدم حضور مستمر بیش از سه ماه در محل فعالیت و نداشتن عملکرد مناسب موجبات فسخ قرارداد و جواز را فراهم می آورد.
4: مدت زمان ارائه مدارک:
متقاضیان می بایست فرم درخواست و مدارک مورد نیاز را حداکثر ظرف مهلت تعیین شده در فراخوان، به ایمیل اداره کل اتباع به نشانی mss.dep@tamin.ir ارسال نمایند. پس از انجام بررسیهای لازم درخواستهای واصله از سوی اداره کل اتباع اطلاعرسانی لازم صورت میپذیرد. یادآور میشود بعد از انقضای تاریخ مذکور یا درخواستهائی که مدارک آنها ناقص باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5: تذکر:
کلیه متقاضیان محترم در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند منحصراً به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی: www.tamin.ir یا سایت اداره کل اتباع به نشانی: www.mss.tamin.ir مراجعه نموده و تقاضا میشود از هرگونه مراجعه حضوری و غیرحضوری به ستاد مرکزی و سایر ادارات سازمان اکیداً خودداری نمایند.
6: دوره آموزشی :
متعاقباً اعلام میگردد.
جهت دانلود «فرم درخواست متقاضی اعطاء جواز فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی» کلیک فرمایید.