آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

ثبت نام دومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

دومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

برای استخدام پیمانی در سال 94

شناسنامه قانون | test

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره اصلاحات سري دوم دفترچه راهنماي ثبت‌نام‌ و شركت در‌ دومين آزمون‌ استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور سال 1394

1394/10/30

 پيرو اطلاعيه هاي مورخ 20 و 94/10/24 بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه‌ متقاضيان‌ مي‌رساند، با توجه به اعلام سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور اصلاحات جديد ذيل در دفترچه راهنماي ثبت‌نام صورت گرفته ضرورت دارد داوطلبان هنگام ثبت‌نام به اين نكات توجه نمايند. همچنين داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنايت به توضيحات ذيل در صورت علاقمندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش، نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود حداكثر تا پايان روز جمعه 94/11/2 اقدام نمايند.

1- ظرفيت پذيرش كد شغل محل 10219 (كارشناس برنامه‌ريزي 2) و 10221 (كارشناس تحليلگر سيستم 1) مربوط به مركز توسعه تجارت الكترونيكي به ترتيب به تعداد 3 و 7 نفر اصلاح مي‌گردد.

2- در شغل محل هاي سازمان هواشناسي مندرج در صفحه 26 دفترچه راهنماي ثبت نام، كدرشته‌هاي تحصيلي 32227 (فیزیک اتمسفر (فوق ليسانس))، 30966 (فیزیک حالت جامد (فوق ليسانس))،  32228 (فیزیک اتمی و مولکولی (فوق ليسانس))،  32229 (فیزیک نجومی (فوق ليسانس)) به عنوان كدرشته‌هاي تحصيلي مجاز براي انتخاب كدشغل محلهاي 10187 و 10188 (پيش‌بين هواشناسي) اضافه مي‌گردد.

3- كدرشته تحصيلي 31972 (مهندسي برق گرايش مخابرات سيستم (فوق ليسانس، دكتري)) از رديف عناوين رشته‌هاي تحصيلي مجاز براي انتخاب شغل محل 10358 (مهندس برق) مربوط به وزارت امور خارجه حذف شده و ظرفيت پذيرش در اين شغل محل به 1 نفر كاهش مي‌يابد.

4- كدشغل محل 10196 (مهندس برق) با پذيرش از كدرشته تحصيلي 31972 (مهندسي برق گرايش مخابرات سيستم (فوق ليسانس، دكتري)) با ظرفيت يك نفر به عنوان شغل محل جديد براي وزارت امور خارجه اضافه مي‌گردد.

5- كد شغل محل 10318 (حسابدار) از فهرست شغل‌محلهاي وزارت امور اقتصادي و دارايي حذف مي‌گردد.

 

تذکر مهم : ضمناً شرایط اختصاصی هر دستگاه در ابتدای عنوان آن دستگاه در دفترچه راهنماي ثبت‌نام ذکر گردیده است و رعایت آن شرایط از جمله “رعایت سن داوطلب در هر مقطع تحصیلی” از سوی داوطلب الزامي است. بدیهی است مسئولیت عدم رعایت موارد مذکور به عهده خود داوطلب می‌باشد و هر گونه اصلاحات و یا تغییر در شرایط ذکر شده صرفاً از طریق این سایت به اطلاع داوطلبان رسانده می شود.


اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تمديد مهلت ثبت نام در دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي سال 1394

 1394/10/26

پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 94/10/20 و 94/10/24، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي سال 1394مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (94/10/26) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان ثبت‌نام بتوانند تا روز چهار‌شنبه مورخ 94/10/30 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني:  ww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند. ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره اصلاحات مربوط به دفترچه راهنماي ثبت‌نام‌ و شركت در‌ دومين آزمون‌ استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور سال 1394

1394/10/24

پيرو اطلاعيه مورخ 94/10/20 و همچنين انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت‌ در دومين آزمون‌ استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1394 بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه‌ متقاضيان‌ مي‌رساند كه با توجه به اعلام سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور اصلاحات ذيل در دفترچه راهنماي ثبت نام صورت گرفته كه داوطلبان ضرورت دارد در هنگام ثبت‌نام به اين نكات نيز توجه نمايند.

1- در شغل محل هاي وزارت امور اقتصادي و دارايي، در قسمت شرايط اختصاصي استخدام مندرج در صفحه 35 دفترچه راهنماي ثبت نام، حداكثر سن براي دارندگان مقطع تحصيلي كارشناسي از 27 به 30 سال و مقطع كارشناسي ارشد از 30 به 32 سال اصلاح مي‌شود.

2- در شغل محل هاي مركز توسعه تجارت الكترونيكي مندرج در صفحه 29 دفترچه راهنماي ثبت نام، در رشته‌هاي تحصيلي مجاز براي انتخاب كدشغل محل 10222 (كارشناس تحليلگرسيستم 2)، كدرشته تحصيلي علوم كامپيوتر (ليسانس) از كد 30840 به كد  32173 اصلاح مي‌گردد.

3- در شغل محل هاي سازمان ملي استاندارد مندرج در صفحه 31 دفترچه راهنماي ثبت نام، كدرشته تحصيلي 31360 (مهندسي كشاورزي-علوم و صنايع غذايي) به عنوان كدرشته تحصيلي مجاز براي انتخاب كدشغل محل 10230 (كارشناس امور استاندارد) اضافه مي‌گردد.

4- در شغل محل هاي وزارت امور خارجه مندرج در صفحه‌هاي 40 و 41 دفترچه راهنماي ثبت نام، كدرشته تحصيلي 31837 (ساير رشته هاي تحصيلي) به عنوان كدرشته تحصيلي مجاز براي انتخاب كد رشته محل‌هاي 10375 (مترجمي زبان اسپانيايي)، 11102(مترجمي زبان ايتاليايي)، 11103 (مترجمي زبان اذري)، 11104 (مترجمي زبان چيني)، 11105 (مترجمي زبان تركي استانبولي)، 11106 (مترجمي زبان اردو)، 11107 (مترجمي زبان كره اي)، 11108 (مترجمي زبان ارمني)، 11109 (مترجمي زبان صربي)، 11110 (مترجمي زبان ژاپني) اضافه مي‌شود.

آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، با عنايت به توضيحات فوق در صورت علاقمندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي، نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.

سازمان سنجش آموزش کشور

متن آگهی استخدامی (مورخ 20/2/1394)

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام دستگاههای اجرایی کشور، به حـول و قـوه الهـی، دومـین آزمـون اسـتخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور تحت عنوان آزمون استخدامی اسفند مـاه ۱۳۹۴ در تـاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ برگـزار میشود. در ادامه، توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد. در بخش نخست، توضیحات و شرایط عمومی استخدام و در بخش دوم نیز شرایط اختصاصی دستگاههای دولتی و شغل محلهای معرفی شده توسط هر دستگاه اعلام می گردد.

شرایط عمومی استخدام

  • داشتن تابعیت ایران
  • تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر – نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • داوطلبان نبایــد از جمله افــرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضــائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
  • داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند.

تذکر۱: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام (۱۳۹۴/۱۰/۲۶) و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام (۱۳۹۴/۱۰/۲۰) می باشد.

تذکر۲: نظربه اینکه در این آگهی استخدامی حداکثر سن لحاظ گردیده بنابراین واجدین شرایط زیر به حداکثر سن اضافه میگردد.

موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد

الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزنـدان و همسـر آزادگـان کـه حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضـور داوطلبانـه در جبهـه (فقـط بسـیج سـپاه پاسداران و جهادگران) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.

ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها، موسسات، شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحـت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها مسـتلزم ذکـر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولـت اسـتفاده مـی کننـد، نهادهـای انقـلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشتهاند، به میزان مدت خـدمت غیـر رسـمی آنها.

مراحل ثبت نام

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

۲- فایل عکس اسکن شده. داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارســال از طریــق برنامـه ثبتنام اینترنتی آماده نماید:

– عکس ۳*۴که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ) – عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمیباشـد و داوطلبـان لازم اسـت از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند. تبصره

۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبتنام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کـافی نـت هـا انجـام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگـری بـه جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فـرد بـه عنـوان متخلـف تلقـی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ لغایت شنبه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۲۹۰/۰۰۰ (دویست و نود هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبتنام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را میپردازند و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ فوق معاف میباشند).

تذکر مهم: با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت نام اینترنتی، واجدین شرایط (ایثارگران) میبایست مبلغ مذکور را واریز و پس از هماهنگی و تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران، مبلغ واریزی به ایشان قابل استرداد خواهد بود.

– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت بـه ثبـت نـام اقـدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

-متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

-به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچوجه مسترد نمیگردد.

صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشد:

-آخرین مدرک تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما

– کارت ملی

– شناسنامه

– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)

– مدارک دال بر ایثارگری

-مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)

-مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شـده بنـد یـک امتیـازات و سهمیه های قانونی)

-نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت به همراه احکام قراردادی با ذکر شماره شناسه قراردادی ویـژه شـاغلین قـراردادی (برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی).

تبصره: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبتنام میباشد.

تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان توسط دستگاه استخدام کننده، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

دستور العمل نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام

۱- در ردیفهای ۲ ،۱ و۳، داوطلب باید در محل مورد نظر نام، نام خانوادگی (فامیلی) و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطور کامل وخوانا وارد نماید. (ازبکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود).

۲- در ردیف ۴، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست درمحل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.

۳-در ردیف ۵، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد میباشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.

۴- درردیف۶، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.

۵- در ردیف ۷: داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.

۶- در ردیف ۸: داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.

۷- در ردیف ۹ و ۱۰: داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره۲ مندرج درصفحه ۱۳ مشخص و در این محل درج نماید.

۸- در ردیف ۱۱: داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها ، دین خود را مشخص نماید.

۹-در ردیف ۱۲:داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت یا معافیت دائم آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد).

۱۰- درردیف ۱۳: داوطلبان چپ دست می بایست این مربع را علامتگذاری نمایند.

۱۱-در ردیف ۱۴: داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه وضعیت ایثارگری خود را در این بند علامتگذاری نماید.

۱۲-در ردیف ۱۵:داوطلبان شاغل قراردادی دستگاه ها می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند. (میزان سابقه خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد و در صورتی که داوطلب دارای شماره شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران باشد از امتیاز نمره شاغلین قراردادی نیز استفاده خواهد کرد.)

۱۳- درردیف ۱۶: داوطلب معلول می بایست نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها را علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۹۴/۱۰/۱۷به نشانی این سازمان (تهران، صندوق پستی: ۱۵۸۷۵-۱۳۶۵) ارسال نمایند.

۱۴- درردیف ۱۷: داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی میباشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.

۱۵-در ردیف ۱۸: داوطلب می بایست آخرین مدرک تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)

۱۶-در ردیف ۱۹:داوطلب می بایست عنوان رشته تحصیلی خود را با توجه به جدول شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما مندرج درصفحات ۱۳-۳۹ مشخص و در این محل درج نماید.

۱۷-در ردیف ۲۰: داوطلب می بایست گرایش رشته تحصیلی خود را براساس ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب و در این قسمت درج نماید.

۱۸-در ردیف ۲۱: داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک خود را درج نماید.

۱۹- در ردیف ۲۲: داوطلب می بایست تاریخ فارغ التحصیلی خود را در این قسمت درج نماید.

۲۰- در ردیف ۲۳: داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.

۲۱- در ردیف ۲۴: داوطلب می بایست کد و عنوان خوشه شغلی خود را با توجه به جدول شماره ۱ مندرج درصفحات ۸-۱۲ مشخص و دراین محل درج نماید.

۲۲- در ردیف ۲۵: داوطلب می بایست کد شغل محل انتخابی خود را در این قسمت درج نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)

۲۳- در ردیف ۲۶: داوطلب می بایست بومی بودن یا غیر بومی بودن خود را مشخص نماید. در صورت بومی بودن نوع بومی بودن خود را براساس مندرجات صفحه ۵ دفترچه علامتگذاری نماید.

۲۴- در ردیف ۲۷: داوطلب می بایست کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۱۳ مشخص و در این محل درج نماید. همچنین آدرس دقیق پستی و کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.

۲۵- در ردیف ۲۸: داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.

۲۶-در ردیف ۲۹: داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.

 

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

– کـارت شـرکت در آزمـون از روز دوشـنبه مـورخ ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ بـرای مشـاهده و پرینـت بـر روی سـایت سـازمان سـنجش بـه نشـانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسـب مـورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج مـی نماینـد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجـرای آزمون بررسی خواهد شد.

* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.

 

مواد آزمون عبارتند از

الف- مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود

۱- فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه

ICDL) 2- ریاضی و آمار مقدماتی

۳- زبان و ادبیات فارسی

۴- معارف اسلامی

۵- زبان انگلیسی عمومی

۶- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۷- هوش و توانمندیهای عمومی – آزمون به صورت چهارگزینهای و با احتساب یکسوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

– اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در ایـن صـورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

 

تذکر مهم

۱: سؤال های حیطه های تخصصی آزمون مشترک براساس دانش و مهارتهای تخصصی متناسب با خوشه های شغلی یا مشاغل، با هماهنگی دستگاههای اجرایی و نظارت سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، تهیه خواهد شد. تذکر مهم

۲: کلیه دروس عمومی و اختصاصی با ضریب یک محاسبه و اعمال خواهند شد. داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آن ها به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش

– رشته تحصیلی آنها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند.

بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده است، باشد از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

 

امتیازات و سهمیه های قانونی

۱- نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم (۱/۲)، و بومی شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (۱/۴)، نمره مکتسبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی و صرفاً در صورت کسب حد نصاب در آزمون محاسبه میگردد.

تذکر ۱: با توجه به اینکه دستگاه های زیر ملی بوده و در استان ها و شهرستان ها فاقد واحـد اسـتانی مـی باشـند و تصمیمات آن ها در زمینه وظایف و فعالیت های مربوط به کل کشور می باشد، لذا جذب نیروی انسانی بومی برای ایـن دستگاه ها مطرح نبوده و از هیچ گونه امتیاز بومی برخوردار نخواهند شد.

سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران مرکز آمار ایران

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

وزارت امور خارجه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (۱ نفر)

تذکر ۲: داوطلبان بومی (اعم از بومی استان یا شهرستان)متقاضی استخدام برای شغل محل های ادارات کل استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (۱/۲) برخوردار خواهند شد.

داوطلب بومی: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی استان یا شهرستان تلقی میگردند.

یک- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

دو- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

سه- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

چهار- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خـدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

پنج- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متنـاوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

شش- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

هفت- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

هشت- داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

نه- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای اسـتخدام را داشته باشند.

ده- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مـورد تقاضـا بـرای اسـتخدام را داشته باشند. تذکر : پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده دربندهای ۶ الی ۱۰ صرفاً توسط یکی ازموارد مذکورقابل احتساب است.

توجه: داوطلبان موضوع این بند لازم است در صورت قرار گرفتن در فهرست چند برابر، مستندات و مدارک بومی بـودن را بـه همـراه سـایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان سنجش و یا دستگاه استخدام کننـده اعـلام خواهد شد، ارائه نمایند.

۲- به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سازمان مدیریت و برنامهریزی کشـور مـی باشـند، صـرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون به ازاء هر سال تجربه مربوط و مشابه در هر یک از دستگاه های اجرایی، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد (۲۰%) نمره کل، در هریک از حیطه های آزمون و مصاحبه استخدامی آنان اضافه خواهد شد.

توجه : شاغلین قراردادی جهت محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی باید در زمان ثبت نام دارای شـماره شناسـه قـراردادی از سامانه کارمند ایران بوده و در برگ ثبت نام درج نمایند.

۳- در صورت مساوی بودن نمرات مکتسبه داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی دستگاه اجرایی، افراد بـومی شهرستان و بومی استان می باشد.

۴- معلولین عادی بشرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب لازم به ترتیـب نمـره مکتبسـه حـداکثر از سـه (۳) درصـد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.

۵- سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران (به استثناء دستگاه های ذیل) به دستگاه مربوطه معرفی گردیده و در حال طی فرایند جذب می باشند

– سازمان پزشکی قانونی کشور

– وزارت ورزش و جوانان (استان مرکزی)

– وزارت امور خارجه

– وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (حداکثر یک نفر)

– وزارت نیرو

– خواهر و برادر شهید نیز مشمول سهمیه (۲۵) درصد ایثارگران بوده، لیکن ملزم به شرکت در آزمون می باشند. بنـابراین در صـورتی کـه سـهمیه مذکور تا سقف قانونی یاد شده تامین نشده باشد، صرفاَ در بین ایثارگران واجد شرایط به رقابت خواهند پرداخت.

– پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضـور داوطلبانـه در جبهـه هـا و همسـر و فرزنـدان آنـان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می یابد .

– انتخاب اولویت در مشمولین پنج درصد سهمیه استخدامی، با رزمندگان میباشد (رزمندگان در صورت ثبت نام و داشتن شـرایط احـراز لازم در حد سهمیه تعیین شده در آزمون استخدامی و داشتن شرایط از شرط حدنصاب در آزمون معاف میباشند) و سایر مشمولین سهمیه مذکور در اولویت بعدی قرار داشته و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت.

– استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان صورت می پذیرد.

توجه : مرجع تعیین مدت خدمت داوطلبانه حضور در جبهه به استناد تبصره ۳ ماده واحده قانون اسـتخدام جانبـازان، اسـراء و … مصـوب ۱۳۶۷/۱۰/۷ مجلس شورای اسلامی حسب مورد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا جهاد کشاورزی می باشـد. نحـوه تعیـین مـدت خـدمت داوطلبانه اعزامی از سوی سایر ارگانها به عهده کمسیون مرکب از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی و ارگان مربوطـه خواهـد بـود. سربازان وظیفه دارای کارت ایثار مشمول سهمیه رزمندگان نمی باشد.

 

نحوه اعلام نتیجه

براساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دسـتگاههـای اجرایـی منضـم بـه بخشـنامه شـماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (معاونت توسعه مـدیریت و سـرمایه انسـانی رئـیس جمهـور سـابق)، تعیین حد نصاب و انتخاب افراد به شرح ذیل صورت میپذیرد:

 

الف) تعیین حدنصاب

شرط اولیه انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به گزینش و یا انجام مصاحبه اسـتخدامی، کسـب حدنصـاب لازم در آزمـون کتبـی در امتحان مشترک فراگیر مطابق شرایط ذیل میباشد

– پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطههای عمومی و تخصصی با وزن برابر محاسبه و براساس مجموع نمرات بهدست میآید.

– برای تعیین حدنصاب در آزمون، پنجاه درصد (۵۰%) مجموع بالاترین نمره مکتسبه در آن آزمون محاسبه و مبنای سایر مراحـل انتخـاب داوطلبان قرار میگیرد.

تذکر۱: پس از تعیین حدنصاب در هر آزمون، داوطلبان فاقد حدنصاب، از سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه امتحانات جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.

تذکر۲: استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس میانگین نمره عمومی و اختصاصی خواهد بود و در این مرحله امتیـازات بومی و یا امتیازت کارکنان قراردادی وسایرامتیازات عمل نخواهد شد. به عبارت دیگر امتیـازات بـومی و کارکنـان قـراردادی بـرای استخراج فهرست اسامی چند برابر، صرفاً برای داوطلبانی اعمال خواهد شد که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.

تذکر۳: کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون مشترک فراگیر هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.

ب) مراحل استخدام گزینش علمی (انتخاب چند برابر ظرفیت) از بین دارندگان حدنصاب

۱-در این مرحله داوطلبان دارای حدنصاب براساس انتخاب خوددر تقسیمبندی هریک ازدستگاههای استخدامکننده قرار میگیرند.

۲- انتخاب افراد براساس نمره کل اولیه آنان (با وزن چهل درصد (۴۰%) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰%) برای حیطه تخصصی) با درنظر گرفتن موارد ذیل به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل و محل مورد تقاضا صورت میپذیرد.

۲-۱- نمره کل اولیه داوطلبان بومی استان با ضریب یکودو دهم (۱/۲)، و بومی شهرستان با ضریب یکوچهار دهم (۱/۴)، نمـره مکتسـبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی در صورت کسب حد نصاب آزمون محاسبه میشود.

۲-۲- به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه می باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در هـر یـک از دسـتگاه هـای اجرایی صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد (۲۰%) نمره کـل، در هریـک از حیطـه هـای امتحـان مشترک و مصاحبه استخدامی آنان اضافه خواهد شد.

ج) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر)

۱- پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش براساس مجموع نمره کل نهـایی آنـان بـا وزن هفتـاد درصـد (۷۰%) بـرای امتحان مشترک فراگیر و سی درصد (۳۰%) برای مصاحبه اسـتخدامی (بـا درنظـر گـرفتن مـوارد “۲-۱” و “۲-۲” در بنـد “ب” در مصـاحبه استخدامی)، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش بهترتیب نمره کل نهایی خواهد بود.

۷ ۲- در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، برای معرفی افراد دارای حدنصاب به گزینش، براساس مجموع نمره کل اولیه آنان با وزن چهل درصد (۴۰%) برای حیطه عمومی و شصت درصد (۶۰%) برای حیطه تخصصی (با درنظر گرفتن موارد “۲-۱” و “۲-۲” در بند “ب”)، برابر تعداد ظرفیت پذیرش اقدام میشود.

 

تذکرات

۱- به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصـی، کارشناسـی و بـالاتر (موضوع تبصره دو ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری) پذیرفتهشدگان نهایی موظفند حداکثر یـک مـاه پـس از اعـلام تاییـد گـزینش، مدارک مربوط به کسب مهارتهای هفتگانه (ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات تایید صلاحیتشده توسط سازمان مدیریت و برنامـهریـزی کشور را ، به دستگاه ذی ربط ارائه نمایند.

-توجه: کسانی که فاقد گواهینامههای مذکور میباشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده، صـادر نگردیـده، موظفنـد در یکی از مراکز تعیین شده که در بخش «اعتبار سنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صـلاحیت شـده» سـایت مرکـز آمـوزش مدیریت دولتی با آدرس www.smtc.ac.ir قابل مشاهده میباشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهینامه مذکور را ارایه نمایند.

۲- دانشجویان در مقاطع تحصیلی مورد نظر و همچنین دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و یا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور وقـت کـه در آزمـون جـامع سـازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شدهاند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند) حـق شـرکت در آزمون ندارند.

تذکر ۱: کلیه دارندگان مدرک معادل باید واجد شرایط مفاد «آییننامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر، مصوب جلسه ۸۴۵ مورخ ۹۲/۴/۱۵ شورای گسترش آموزش عالی» که طی بخشنامه شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۱۳۹۲/۵/۲۸ از سوی معاونت محترم آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارسال گردیده است، باشند.

۲- در صورت ثبت نام این افراد در زمان بررسی مدارک از فرآیند آزمون حذف می گردند.

۳- مدارک تحصیلی فارغالتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت نـاقص در زمـان مصـاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعـات خـلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبـور لغـو و بلااثر میشود.

۵- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر میباشد و اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذیصـلاح از طریق درگاه دستگاهها و سازمانهای مربوط و سامانه امتحانات یا مسابقات استخدامی به نشانی www.sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کد خوشه

عنوان خوشه

مواد آزمون

شغل ها

۸۱

هواشناسی

ریاضی عمومی و معادلات دیفرانسیل، فیزیک عمومی، هواشناسی عمومی

پیش بینی هواشناسی، کارشناس مطالعات و تحقیقات هواشناسی

۱۱۶

امور برنامه و بودجه

اصول حسابداری، اقتصاد کلان و مالیه عمومی، بودجه ریزی و حسابداری دولتی، تئوری های مدیریت

کارشناس برنامه و بودجه

۱۳۲

امور اداری

مبانی مدیریت، تئوری های مدیریت و تجریه و تحلیل سیستم، حقوق اداری و قانون مدیریت خدمات کشوری ، تئوری های مدیریت دولتی

کارشناس امور اداری، کارشناس امور اداری/۱ کارشناس امور اداری/۲، کارشناس امور اداری ۱۱، کارگزین،

۱۳۹

کارشناس حقوقی

آیین دادرسی (مدنی و کیفری)، حقوق (مدنی، تجارت و اداری)، حقوق جزا (عمومی و اختصاصی)

کارشناس حقوقی، کارشناس حقوقی/۱۱،

۱۴۱

روابط عمومی

اصول روابط عمومی، آیین نگارش در روزنامه نگاری و روابط عمومی، مبانی ارتباطات اجتماعی، مبانی سازمان و مدیریت

کارشناس امور خبری، کارشناس روابط عمومی، کارشناس روابط عمومی ۱۱،

۱۴۵

کارشناس شبکه و سخت افزار

شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه، مدارهای منطقی و الکترونیکی، معماری کامپیوتر

کارشناس امور سخت افزار رایانه، کارشناس شبکه، کارشناس شبکه/۱ ، کارشناس شبکه/۲ ، کارشناس شبکه۱۱

۱۵۱

پزشک

پاتولوژی، ترمینولوژی، داروشناسی، فیزیولوژی و آناتومی

پزشک، پزشک متخصص

۲۴۳۹

دندانپزشک

یماری های دهان،فک و صورت، جراحی دهان،فک و صورت،رادیولوژی فـک و صـورت، درمـان ریشـه، پریو، دندانپزشکی کودکان

دندان پزشک

۱۵۵

امور مالی

اصول حسابداری، بودجه، حسابداری دولتی، حسابداری مالی

بازرس، حسابدار، حسابدار ۱۱، حسابرس، مسئول خدمات مالی

۱۵۷

کارشناس آزمایشگاه

ایمنی و کلینیکال پاتولوژی، روش های آزمایشگاهی کنترل کیفی (غذا، دارو و فراورده های بیولوژیکی)، میکروبیولوژی اختصاصی (باکتری، ویروس، انگل و قارچ شناسی)، نمونه برداری و مدیریت آزمایشگاه

کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی،

۱۶۱

کارشناس برنامه ریزی

اصول و مبانی برنامه ریزی و توسعه، اصول و مبانی علم اقتصاد، اصول و مبانی مدیریت و بهره وری

کارشناس برنامه ریزی۱، کارشناس برنامه ریزی۲، کارشناس برنامه ریزی ۱۱ کارشناس برنامه ریزی

۱۷۸

کارشناس تحلیل گر و برنامه نویس سیستم

پایگاه داده ها، تحلیل و طراحی سیستم، زبان های برنامه نویسی

برنامه نویس سیستم، کارشناس تحلیل گر سیستم، کارشناس تحلیلگر سیستم۱، کارشناس تحلیلگرسیستم۲

۱۷۹

روابط بین الملل

اصول روابط بین الملل، حقوق بین الملل عمومی،   سازمان های بین المللی، مطالعات منطقه ای و مسایل سیاسی و اقتصادی جهان سوم

کارشناس روابط بین الملل

۱۸۱

کارشناس امور فرهنکی

برنامه ریزی امور فرهنگی، روش تحقیق، مبانی و نظریه های فرهنگی، مدیریت سازمان های فرهنگی

کارشناس امور فرهنگی

۱۸۴

کارشناس اطلاعات و جهانگردی

جاذبه های ایران، شناخت و روحیات ملل، مبانی ارتباطات و روابط عمومی، مدیریت و تشریفات هتل

کارشناس اطلاعات و جهانگردی

۲۴۲

کارشناس معماری

بیان معماری و معماری منظر، تحلیل و طراحی فضاهای معماری و شهری، مبانی نظری معماری، قوانین شهر سازی و معماری و شورای عالی شهرسازی و معماری

کارشناس معماری

۲۴۳

امور عمرانی

تکنولوژی و مقاومت مصالح، جزئیات ساختمان و خاک و پی، طراحی و نظارت سازه های فلزی و بتنی، نقشه برداری و طرح هندسی راه

مهندسی راه و ساختمان، مهندسی راه و ساختمان ۱، مهندسی راه و ساختمان۲، مهندسی راه و ساختمان ۳

۱۲۴۳

بررسی اسناد و مدارک

روش تحقیق، شناسایی و مطالعه اسناد و کتیبه ها،

مدیریت اسناد و گزارش نویسـی، فهرسـت نویسـی

نسخه های خطی و اسناد تـاریخی، کلیـات مبـانی

علم تاریخ

کارشناس بررسی اسناد و مدارک

۱۲۴۸

کارشناس مطالعات اقتصادی

اقتصاد خرد و کلان، آمار و اقتصاد سنجی، زبان تخصصی، مسائل اقتصاد ایران

کارشناس مطالعات اقتصادی

۱۲۷۶

کارشناس آمار موضوعی

مفاهیم و روش های امـاری، احتمـال و کـاربرد ان، رگرسیون، روش های نمونه گیری

کارشناس امار کشـوری، کارشـناس امـار موضـوعی، کارشـناس امار۱۱

۱۲۷۷

کارشناس امور پژوهشی

روش تحقیق، سنجش و ارزشیابی آموزشی، آمار وکـاربردآن درعلــومانســانی، نظریــه هــای جامعــه شناســی و

جامعه شناسی سازمانه

کارشناس امور پژوهشی

۱۲۶۴

برق

الکترونیک، بررسی سیستم های قدرت، ماشین های الکتریکی، مدار الکتریکی

مهندس ارتباط ومخابرات۱۱، مهندس بـرق، مهنـدس بـرق۱۱،مهندس برق۱۲، مهندس برق۱۳، مهندس برق۱۸

۱۲۷۴

کارشناس امور آموزش

مدیریت و برنامه ریزی اموزشی، روش تحقیق و امار،

تئوری های مدیریت (رفتار سازمانی ، منابع انسانی،

اصول مدیریت )، سنجش و اندازه گیری

کارشناس امور آموزش، کارشناس امور آموزشی ۱۱

۱۲۷۸

مأمور حراست

اخلاق حرفه ای و فرهنگ سازمانی، حقوق اساسی و اداری، مبانی حفاظت، مبانی سازمان و مدیریت

مأمور حراست ، مامور حراست ۱۱

۱۲۹۲

نقشه برداری

اصول مبانی سنجش از دور، اصول و مبانی سیستم های اطلاعات مکانی، نقشه برداری عمومی ،ژئودزی

مهندس نقشه برداری ۱۱ ، نقشه بردار

۱۲۹۳

شهرسازی

تاریخ شهرسازی، مباحث عمومی و شهرسازی در ایران، مبانی و تکنیک های برنامه ریزی شهری

کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی ۲، کارشناس شهرسازی

۱۲۹۴

نقشه برداری و کارتوگراف

GIS، فتوگرامتری و ژئودزی، نقشه برداری

کارتوگراف و نقشه بردار

۱۲۹۵

حمل و نقل ۱

تحلیل و طراحی روسازی پیشرفته، ترافیک پیشرفته، ریاضیات عالی مهندسی، طرح هندسی راه پیشرفته

کارشناس امور حمل و نقل

۱۲۹۶

صنایع

کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی ۲، کارشناس شهرسازیبرنامه ریزی و کنترل پروژه، اصول مدیریت و تئ وری

سازمان، اقتصاد مهندسی، تئوری احتمال و امار مهندسی

کارشناس امور فنی صنایع

۱۲۹۷

املاک و حقوقی

آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، حقوق مدنی

کارشناس ثبت اسناد و املاک

۱۲۹۸

طراحی و برنامه ریزی شهری

جغرافیای شهری پیشرفته، روشها و شیوه های مبانی نظری برنامه ریزی و طراحی شهری و منطقه ای، مبانی نظری یرنامه ریزی و طراحی شهری و منطقه ای

کارشناس برنامه ریزی شهری، کارشناس طراحی شهری

۱۲۹۹

مطالعات اقتصادی و اجتماعی

اقتصاد خرد و کلان، آمار و روش تحقیق، مبانی جامعه شناسی

کارشناس امور اقتصادی، کارشناس علوم اجتماعی

۱۳۰۰

مرمت و معماری

مبانی نظری حفاظت و مرمت ابنیه و بافت های واجد شرایط، مبانی نظری معماری

کارشناس مرمت، کارشناس معماری

۱۳۰۲

پردازش داده هواشناسی

آمار و ریاضی، پایگاه داده و برنامه نویسی، فیزیک عمومی، هواشناسی عمومی

کارشناس پردازش داده های هواشناسی

۱۳۰۴

تجهیزات و ارتباطات هواشناسی

ریاضی مهندسی، فیزیک عمومی، مدار و الکترنیک، هواشناسی عمومی

کارشناس تجهیزات هواشناسی، کارشناس زیر ساخت ارتباطات هواشناسی

۱۳۰۶

برنامه ریزی بیمه سلامت

گزارش سازمان جهانی سلامت تامین منابع در

نظام سلامت به سوی پوشش همگانی، اقتصاد

بهداشت برای کشورهای در حال توسعه (راهنمای

عملی)، نظام های بیمه سلامت

پرستار، پژوهشگر سلامت، کارازمای مدیریت سلامت ( ۳

، کارازمای مدیریت سلامت ۱، کارازمای مدیریت سلامت ۲

۱۳۰۷

کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی

ایستایی و مقاومت مصالح، مقررات ملی ساختمان (مباحث ۲-۳-۴-۶-۸-۹-۱۹ و ۲۱)، روسازی راه،آیین نامه ۲۸۰۰

کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی ۱

۱۳۰۹

هواشناسی همدیدی

آمار و ریاضی، فیزیک عمومی، هواشناسی عمومی

کارشناس هواشناس همدیدی ۱

۱۳۱۰

کارشناس ورزش

اناتومی، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، فیزیولوژی ورزش، مدیریت برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی

کارشناس حرفه ای ورزش، کارشناس ورزش و جوانان

۱۳۱۲

کارشناس اقتصادی

اقتصاد خرد و کلان، ریاضیات و آمار، زبان تخصصی مالی و اقتصاد، مدیریت مالی، سرمایه گذاری و بازریابی

کارشناس توسعه اقتصادی و منابع مالی خارجی، کارشناس مطالعات اقتصادی

۱۳۱۴

حمل و نقل ۲

برنامه ریزی حمل و نقل، تحقیق در عملیات، طرح هندسی پیشرفته، مکانیک خاک و پی سازی

کارشناس امور برنامه ریزی حمل و نقل

۲۳۲۴

کارشناس استاندارد

آشنایی با تدوین استانداردهای ملی، آشنایی با سازمان ملی استاندارد ایران، آشنایی با قوانین و مقررات استاندارد

کارشناس امور استاندارد

۲۳۲۵

بازرگانی خارجی

اقتصاد بین الملل، بازرگانی بین المللی، رفتار سازمانی بین المللی، سازمان های پولی و مالی بین المللی

کارشناس بازرگانی خارجی

۲۳۲۶

مطالعات اقتصادی

اصول حل و فصل اختلافات تجاری بین المللی، اصول و شیوه های نقل و انتقالات پولی و اعتباری بین المللی، پیمان ها و سازمان های اقتصادی بین المللی، شیوه ها و سازو کارهای تجارت بین المللی

کارشناس مطالعات اقتصادی

۲۳۲۹

حقوق مالکیت فکری

حقوق بین الملل عمومی، حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبت، حقوق مالکیت صنعتی

کارشناس حقوقی/ مالکیت فکری

۲۳۳۰

حقوق بشر

حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، حقوق مدنی و سیاسی، حقوق همبستگی

کارشناس حقوقی/ حقوق بشر

۲۳۳۹

ارتباط و مخابرات

آنتن، ماکرویو، مدارهای مخابراتی، میدان ها و اواج

کارشناس ارتباط و مخابرات

۲۳۴۱

مهندسی تأسیسات

تاسیسات بهداشت ساختمان، تاسیسات حرارتی مرکزی، تعمیر و نگهداری و تاسیسات الکتریکی ساختمان، تهویه متبوع تابستانی

مهندس تاسیسات

۲۳۵۱

امور سیاسی / جغرافیای

سیاسی

مفاهیم ونظریه های جغرافیایی سیاسی، جغرافیای

محض با تاکید بر مرزهای ایران، جغرافیا و راهبرد

ملی، نظام های ژئوپلتیک (منطقه ای وجهانی)

کارشناس امور سیاسی / جغرافیای سیاسی

۲۳۵۳

امور سیاسی روابط بین الملل

تاریخ روابط بین الملل، سازمانهای بین المللی، سیاست بین الملل، نظریه های روابط بین الملل

کارشناس امور سیاسی/ روابط بین الملل

۲۳۹۵

ساختمان

استاتیک و مقاومت مصالح، مکانیک خاک، متره و

براورد پروژه، طراحی و اجرای سازه های فولادی و

بتنی

مهندس ساختمان ۱

۲۳۹۶

خدمات مشترکین

مبانی سازمان و مدیریت، امار و روش تحقیق،

روانشناسی عمومی، اصول حسابداری

کارشناس خدمات مشترکین ۱۱

۲۳۹۷

ازمایشگاه فیزیک و

شیمی

شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، خوردگی و رسوب گذاری، مکانیک سیالات

کارشناس ازمایشگاه فیزیک و شیمی ۱۱

۲۳۹۸

ایمنی و حفاظت کار

اصول ایمنی، بهداشت محیط کار، عوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار، مدیریت ایمنی و ریس

کارشناس ایمنی و حفاظت کار ۱۱

۲۳۹۹

منابع آب

هیدرولیک و سیالات، هیدروژئولوژی، هیدرولوژی،

زمین شناسی

کارشناس ازمایشگاه آب ۱۱ ، مهندس منابع آب ۱۱ ، مهندس

، منابع آب ۱۲ ، مهندس منابع آب ۱۳ ، مهندس منابع آب ۱۴

مهندس منابع اب ۱۷ ، مهندسی منابع آب ۱۵ ، مهندسی منابع

آب ۱۶

۲۴۰۰

کشاورزی

هیدرولیک و هیدرولوژی، سیستم های ابیاری،

رابطه آب و خاک و گیاه، ساختمان های انتقال و

توزیع

کارشناس ابیاری و کشاورزی ۱۱ ، کارشناس ابیاری و کشاورزی

۱۳ ، کارشناس ابیاری و کشاورزی ۱۶

۲۴۰۳

اقتصاد

اصول تنظیم بودجه، اصول حسابداری، توسعه

اقتصادی و برنامه ریزی، اقتصاد خرد و کلان

کارشناس بررسی های اقتصادی ۱۱ ، کارشناس برنامه و

بودجه ۱

۲۴۰۴

مکانیک

مقاومت مصالح و طراحی اجزای ،

مکانیکی،ترمودینامیک،مکانیک سیالات و انتقال

حرارت،دینامیک و ارتعاشات

مهندس مکانیک، مهندس مکانیک ۱۱ ، مهندس مکانیک ۱

۲۴۳۴

مطالعات اجتماعی

نظریه های جامعه شناسی، روش تحقیق وامار، اصول

ومبانی مدیریت، بررسی مسایل اجتماعی ایران

کارشناس مطالعات اجتماعی

۲۴۳۵

اموزش عالی

مدیریت وبرنامه ریزی اموزشی، روش تحقیق وامار،تئوری های مدیریت (رفتار سازمانی ،منابع انسانی،اصول مدیریت)، سنجش وارزشیابی اموزشی

کارشناس امور اموزش عالی

۲۴۳۷

امار موضوعی گروه عمران

ریاضی ۱ و ۲ ، مفاهیم و روش های اماری، احتمال ۱ و کاربرد ان، ، روش های نمونه گیری، رگرسیون

کارشناس امار موضوعی ۱

۲۴۴۰

      مترجم زبان فرانسه

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان فرانسه

۲۴۴۱

مترجم زبان انگلیسی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان انگلیسی

۲۴۴۲

مترجمی زبان عربی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان عربی

۲۴۴۳

مترجمی زبان المانی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان المانی

۲۴۴۴

مترجم زبان روسی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان روسی

۲۴۴۵

مترجم زبان اسپانیای

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان اسپانیای

۲۴۴۶

مترجم زبان ایتالیایی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان ایتالیایی

۲۴۴۷

مترجم زبان اذری

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان اذری

۲۴۴۸

مترجم زبان چینی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان چینی

۲۴۴۹

مترجم زبان ترکی استانبولی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب

مترجمی زبان ترکی استانبولی

۲۴۵۰

مترجم زبان اردو

دستورزبان، واژگان، درک مطلب مترجمی زبان اردو

۲۴۵۱

مترجم زبان کره ای

دستورزبان، واژگان، درک مطلب مترجمی زبان کره ای

۲۴۵۲

مترجم زبان ارمنی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب مترجمی زبان ارمنی

۲۴۵۳

مترجم زبان صربی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب مترجمی زبان صربی

۲۴۵۴

مترجم زبان ژاپنی

دستورزبان، واژگان، درک مطلب مترجمی زبان ژاپنی

*- در صورتی که تعداد متقاضیان عنوان شغلی مترجمی به حد معینی (تعداد ۲۰ نفر) نرسد، جذب افراد از طریق آزمون عمومی
و مصاحبه صورت خواهد گرفت.

برای دانلود و مطالعه دفترچه اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام