آزمون های استخدامی

دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ (کانون کارشناسان)

دفترچه راهمنمای شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ کانون کارشناسان رسمی دادگستری منتشر شد.

بر اساس این دفترچه، مهلت ثبت نام آزمون از ۱۸ تا ۲۵ آبان ۱۴۰۰ و هزینه آن ۳۵۰ هزار تومان است.

زمان برگزاری آزمون هم جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ خواهد بود.

شرکت در این آزمون نیاز به سابقه کاری تجربی (در بعضی رشته‌ها ۵ سال و در برخی دیگر ۱۵ سال تمام) دارد.

لازم به ذکر است که این آزمون مربوط به کانون کارشناسان رسمی دادگستری بوده و با آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه که چندی پیش برگزار شد، متفاوت است.

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۰ (کانون کارشناسان) کلیک کنید

مراحل آزمون کتبی و آزمون شفاهی

 آزمون به شیوه کتبی چهارجوابی خواهد بود.

 پس از برگزاری آزمون کتبی و تصحیح پاسخنامه ها، داوطلبان به ترتیب اولویت فضلی و به تعداد ظرفیت اعلام شده در منطقه مورد و تقاضا به علاوه ۵۰ ٪ ظرفیت در هر رشته محل، به شرط کسب حداقل نمره کتبی ۶۰ از ۱۰۰، به عنوان مجازشدگان مرحله اول آزمون، برای آزمون شفاهی دعوت می شوند.

  پس از گذراندن آزمون شفاهی و کسب حد نصاب ۶۰ از ۱۰۰، داوطلبان به ترتیب اولویت فضلی جمع ۳۰ ٪ نمره شفاهی و ۷۰ ٪ نمره کتبی و به تعداد ظرفیت اعلام شده در منطقه مورد تقاضا مطابق با جداول فهرست رشته محل در صفحات ۱۸ تا ۱۵۳ برای ادامه مراحل به کمیسیون ماده ۱۳ معرفی خواهند شد.

کارت شرکت در آزمون مذکور از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

تاریخ برگزاری آزمون کتبی روز جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

  لازم است هر داوطلب، پیش از پرداخت وجه ثبت نام، از میزان ظرفیت هر رشته در هر منطقه در کانون متبوع خود (مندرج در جداول مربوط به فهرست رشته محل و ظرفیت آنها در صفحات ۱۸ تا ۱۵۳) مطلع شود و سپس ثبت نام کند.

مطلب مرتبط:

5 دیدگاه

  1. با سلام
    مدرک کاردانی کامپیوتر دارم و دانشجوی کارشناسی عمران هستم
    ۲۷ سال سابقه بیمه دارم و ۱۰ سال سابقه تخصصی عمران و معماری دارم ایا امکان شرکت در کارشناس رسمی دادگستری هست

  2. سلام منابع ازمون که مشخص نشده هیچ دوما ایا بهتر نبود نتایج ازمون قبلی میومد بعد این ازمون برگزار میشدیعنی اینقدر وضع مالیتون خراب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام