اخبار اداری و استخدامی

سید حسین رضوی پور معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور شد

سید حسین رضوی پور معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور شد

شناسنامه قانون- علاءالدین رفیع زاده طی حکمی سید حسین رضوی پور را به عنوان سرپرست معاونت نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.

در این حکم اهم وظایف مورد انتظار از ایشان این‌گونه آورده شده است: انجام تکالیف مرتبط در سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون برنامه هفتم پیشرفت و سایر قوانین بالادستی از جمله: استقرار کامل نظام مدیریت عملکرد در سه سطح سازمان، مدیریت و کارمندان، بازطراحی ساختار سازمانی متناسب با وظایف و مأموریت‌های دستگاه‌های اجرایی، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی و استیفای حقوق شهروندی در نظام اداری، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در بهبود خدمات‌رسانی به مردم از اهم وظایف جناب‌عالی در آن معاونت است.

در پایان اظهار امیدواری شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف و تکالیف تعیین شده با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای تحق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیق جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

🔹 “سیدحسین رضوی‌پور” به‌عنوان سرپرست معاونت نوسازی اداری منصوب شد.(سمت پیشین: رئیس امور عمومی، قضایی، دفاعی، امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور/ دانش‌آموخته: دانشجوی دکترای فلسفه اقتصاد اسلامی)

تصویر اعطای حکم انتضاب سید حسین رضوی پور معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور:

انتصابات جدید در سازمان اداری سید حسین رضوی پور معاون نوسازی اداری

بیشتر ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام