راهنمای جامع نگارش حقوقی
مجموعه قوانین و مقررات نشر اداری ها (edariha)

هدیه نشر اداری ها؛ کتاب قوانین و مقررات کاربردی اداری و استخدامی

هدیه نشر اداری ها به مناسبت شروع به کار دولت چهاردهم؛ کتاب قوانین و مقررات کاربردی اداری و استخدامی (قانون مدیریت خدمات کشوری)

شناسنامه قانون- نخستین ویراست از مجموعه قوانین و مقررات کاربردی اداری و استخدامی (با محوریت قانون مدیریت خدمات کشوری) در سال ۱۳۹۳ و در اوایل دولت یازدهم برای آگاهی کارکنان دولت و همچنین مدیران از آخرین وضعیت مصوبات و بخشنامه‌های مرتبط منتشر شد و تا کنون حدود ده ویراست از این مجموعه منتشر شده است.

در ویراست یازدهم که همزمان با مراسم تنفیذ و تحلیف چهاردهمین رئیس‌چمهور منتخب ملت منتشر می‌شود، تلاش شده است تا این مجموعه بر اساس آخرین وضعیت قوانین و مقررات قانون مدیریت خدمات کشوری به‌روزرسانی شود. همچنین، فایل رایگان این مجموعه به عنوان هدیه نشر اداری ها تقدیم علاقمندان شده است.

سعی بر آن است که ویراست بعدی در کوتاه‌ترین زمان و با رفع ایرادات نگارشی و برخی خلأهای مربوط به جداول و نمودارها و تا حد امکان افزودن آرای کاربردی دیوان عدالت اداری در دسترس قرار گیرد.

با این‌که برای جمع‌آوری و تدوین مجموعه حاضر تلاش زیادی گردیده و دقت فراوانی شده تا مقررات مذکور فاقد هر گونه کاستی و حتی غلط املایی باشد، لیکن مجموعه پیش رو خالی از اشتباه نخواهد بود. تقاضامندیم اشتباه‌ها و کاستی‌های موجود را از طریق آی‌دی @EdariPub در تمامی پیام‌رسان‌های داخلی یا خارجی اعلام نمایند.

رسول رضایی- کارشناس حقوقی و مشاور سابق رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

هدیه نشر اداری ها به مناسبت شروع به کار دولت چهاردهم؛

پیوست دانلود ویراست یازدهم کتاب قوانین و مقررات کاربردی اداری و استخدامی (قانون مدیریت خدمات کشوری)

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام