کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

قانون تبدیل وضعیت کارکنان دولت بدون هیچ پیش شرطی از جمله شرط سنی اجرایی شود

قانون تبدیل وضعیت کارکنان دولت بدون هیچ شرطی اجرا شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قانون تبدیل وضعیت کارکنان دولت بدون هیچ شرطی از جمله شرط سنی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: باید سرمایه اجتماعی در کشور تقویت شود. این در حالی است که رفتار ما با کارکنان درست نیست و چندرغاز به آنها می دهیم و بخشی از حقوق آنها را هم به شرکت هایی که در آنجا کار می کنند، پرداخت می کنیم.

وی بیان کرد: باید هر چه سریعتر قانون تبدیل وضعیت کارکنان دولت بدون هیچ گونه پیش شرطی از جمله شرط سنی در خصوص شاغلان آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و همچنین کارکنان حجمی، قراردادی و پیمانی اجرایی شود و همه استخدام شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید کارکنان دولت درآمد کافی و پایدار داشته باشند تا تلاش خود را برای پیشرفت کشور انجام دهند. طبق قانون اساسی تمام ایرانیان باید شغل پایدار داشته باشند.

عزیزی بیان کرد: طبق قانون برنامه ششم باید حق منطقه جنگی به همه شاغلان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی اختصاص یابد. در این زمینه باید با ستاد کل نیروهای مسلح جلساتی برگزار شود تا حق منمطقه جنگی به شاغلان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اختصاص یابد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام