کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

اختصاص رقم ۴۰ هزار میلیارد تومان جهت اجرای لایحه رتبه‌بندی برای امسال و سال ۱۴۰۱

عضو کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد: اختصاص رقم ۴۰ هزار میلیارد تومان جهت اجرای لایحه رتبه‌بندی برای امسال و سال آینده

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس از تصویب رقم ۴۰ هزار میلیارد تومان جهت اجرای لایحه رتبه‌بندی برای امسال و سال آینده در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق خبر داد.

حبیب‌اله دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۱۹ بهمن) کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، از تصویب رقم ۴۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه نظام رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خبر داد.

نماینده کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس افزود: این پیشنهاد توسط نمایندگان کمیسیون آموزش در تلفیق توسط بنده، آقای محمد وحیدی و علی کریمی فیروزجایی مطرح و با رأی مثبت ۷۲ درصدی نمایندگان حاضر در تلفیق همراه شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با تصویب این پیشنهاد مسائل مربوط به بار مالی لایحه رتبه بندی حل و فصل و مطالبه به حق معلمان هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

دهمرده افزود: امیدواریم این پیشنهاد با نظر موافق نمایندگان در صحن مجلس نیز همراه شود.

گفتنی است پیشتر شورای نگهبان ضمن موافقت با اهداف لایحه رتبه‌بندی، به دلیل روشن نبودن اعتبارات آن با این لایحه مخالفت کرده بود. درحالی طرح رتبه بندی معلمان در مجلس به تصویب رسید که به دلیل مشخص نبودن منابع آن دولت سیزدهم با آن مخالفت کرد اما با اصرار نمایندگان مجلس دولت پذیرفت این طرح را به مرحله اجرا دربیاورد.

برای اجرای این طرح، پیش از این دولت تقبل کرده بود مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اختصاص دهد که با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق،‌ ۱۵ هزار میلیارد تومان به مبلغ پیشنهادی دولت اضافه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام