0 امتیاز
134 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
آغاز واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی / وضعیت پرداخت افزایش سالانه
 
image

ایلنا: پرداخت حقوق  اردیبهشت  ماه سال ۱۴۰۳  بالغ بر ۴‌ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی براساس مصوبه شورای عالی کار و تصویب هیات وزیران از امروز بیستم ماه آغاز می‌شود

 

 گفتنی است ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود.

 

بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

19 پاسخ

0 امتیاز
توسط

همه باید ۳۵ درصد بگیرند ان که حقوق بیشتری میگیره بیمه بیشتری پرداخت کرده اصلا این عدالت نیست وحق الناس است

0 امتیاز
توسط

دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند. چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟

0 امتیاز
توسط

۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰

و این در حالی است که افزایش حقوق، مزایا و سایر سطوح بنده در سال 1403 با 33 سال، 5 ماه و 6 روز مبلغ 59/942/636 ریال افزایش یافته است چرا؟

0 امتیاز
توسط

۱۰:۳۷۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

که متأسفانه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ برای همه بازنشستگان تأمین اجتماعی نبوده است چرا؟ ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد و باز هم ۱۰۰ درصد دروغ است.

گفتنی است ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد/  افزایش ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد  مبلغ آن چقدر است و چقدر می شود در رسانه ها اعلام کنید.

0 امتیاز
توسط

مستمری مشمولین از کار افتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۵٪ افزایش یافته و به نسبت از مزایای جانبی مذکور برخوردار خواهند شد. مستمری دریافت کنندگان بالاتر از حداقل به میزان ۲۲٪ به علاوه ۶،٩٠٠،٧٨٠ ریال افزایش می‌یابد.

و این در حالی است که افزایش حقوق و سایر مزایای بنده در سال ۱۴۰۳ با ۳۳ سال، ۵ ماه و ۶ روز سابقه پرداخت حق بیمه مبلغ ۵۹/۹۴۲/۶۳۶ ریال افزایش یافته است چرا؟

بازنشسته تأمین اجتماعی

0 امتیاز
توسط

۱۰:۵۸۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

گفتنی است ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد/ افزایش ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد مبلغ آن چقدر است و چقدر می شود در رسانه ها اعلام کنید.

0 امتیاز
توسط

۱۱:۳۶۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سفرهای رایگان برای بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد وغیر 100 درصد فقط دروغ است بنده بارها به کانون بازنشستگان بهارستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم نمی دهند. بازنشسته تامین اجتماعی سال 95

0 امتیاز
توسط

۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰

 تفاوت افزایش معوقه فروردین چرا در حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال نشده است. 

 که متأسفانه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ برای همه بازنشستگان تأمین اجتماعی عمل و اجرا نشده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

 بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت پرداخت خواهد شد. افزایش ۲۲ درصدی حقوق مورد پذیرش بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

سوالات مشابه

...