فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

راهبري توسعه، طراحي زير ساخت‌ها و پايش مستمر روند توسعه‌اي كشور

دکتر محمود عسکری آزاد

ادغام دو معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني و برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور و تشكيل سازمان جديد، حداكثر ظرف دو ماه آينده اجرايي خواهد شد. سازمان جديد، در روند توسعه ،مغز متفكر كشور خواهد بود و براي آنكه اين سازمان بتواند دستاوردهايي هم شان نظام جمهوري اسلامي و مردم شريف ايران داشته باشد، ما تلاش خواهيم كرد تا از زبدگان علمي و نخبه‌ترين افراد كه دغدغه اعتلاي كشور و رسيدن به نقطه مطلوب توسعه‌اي را دارند در اجراي ماموريت حياتي و حساس خود بهره بگيريم.

انفكاك و انحلال سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، فضاي اجتماعي مثبت ايجاد شده و تعامل و همدلي مجلس شوراي اسلامي فرصت تاريخي‌اي را براي ما ايجاد كرده تا در آن، با دقت بسيار، نكته سنجي و نگاه علمي و كارشناسي، سازماني را شكل دهيم كه علاوه بر خالي بودن از نقايص و كاستي‌هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي سابق، ساختاري منعطف، اثربخش، چابك، شفاف و پاسخگو داشته باشد.

اين سازمان در عرصه عمل و اجرا، الگوي پيروي از قانون خواهد بود و در تمام مراحل تدوين و اجراي سياست‌ها، رئوس سياست هاي كلي نظام اداري كشور كه به تصويب مقام معظم رهبری رسیده و ابلاغ شده و سند چشم انداز برنامه چهارم توسعه كه در چارچوب چشم انداز جمهوري اسلامي ايران درافق 1404 لارم الاجراست، تدوين و اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام