تعطیلات و مرخصی

تعيين ساعات اداري دستگاه‌هاي اجرايي تهران و ممنوعيت ارائه غذا

تعيين ساعات اداري دستگاه‌هاي اجرايي تهران و ممنوعيت ارائه‌ي غذا (بخشنامه 1445/200 مورخ 28/1/1390 معاونت توسعه مديريت و سرمايه‌ انساني رييس‌جمهور)

به استناد بخشنامه شماره 2166/1/90 مورخ 22/1/1390 استاندار تهران و رييس كميته مواقع اضطراري آلودگي هواي تهران و نظر به نتايج مثبت حاصله از اعمال سياست‌هاي كاهش تردد وسايط نقليه و به تبع آن كاهش آلودگي هواي تهران و تداوم اين رويه در جهت تضمين بهداشت و سلامتي شهروندان عزيز ساكن در كلان‌شهر تهران ساعات كار كاركنان كليه دستگاه‌هاي اجرايي مستقر در كلان‌شهر تهران تا اطلاع ثانوي با رعايت نكات زير از ساعت 8 صبح تا 14:30 تعيين مي‌شود.

1- حتي‌الامكان در ساعات كاري تعيين شده از برگزاري همايش‌ها و جلسات غيرضرور به منظور اجراي مأموريت‌هاي محوله و پاسخگويي به امور ارباب رجوع، جلوگيري شود.

2- امور اجرايي از طريق پيش‌خوان هر دستگاه و خدمات الكترونيك بدون وقفه به مردم و ارباب رجوع با سرعت و دقت ارائه شود.

3- مشاغل و فعاليت‌هاي قابل دوركاري، ترجيحاً دوركاري شوند و دستگاه‌ها موظفند به تعهد خود در خصوص دوركاري اقدام و نتيجه را به معاونت گزارش كنند.

4- مبناي اصلي در بررسي عملكرد كاركنان و تشويق آنها، ميزان عملكرد و اثربخشي و كيفيت آن باشد.

5- با توجه به كاهش ساعات كاري روزانه و فقدان توجيه ارائه وعده غذا، توزيع و ارائه غذاي روزانه ممنوع مي‌باشد.

6- ساعات كار روزانه كاركنان بانك‌ها، مراكز نظامي و انتظامي، همچنين مراكز آموزشي و بهداشتي و درماني و نيز خدماتي كه به صورت نوبتي و شيفتي انجام مي‌پذيرد، وفق مقررات مربوطه خواهد بود.

لطف‌الله فروزنده دهكردي- معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام