آزمون وکالت

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۳۹۹

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹ اعلام شد

شناسنامه قانون- واحد سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در حساب رسمی اینستاگرام خود از اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه ۹۹ از امروز (۱۱ شهریور ماه) خبر داد.

مشاهده نتایج کارشناسی رسمی قوه قضائیه ۹۹

طبق این اطلاعیه داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹ جهت نتیجه مشاهده این آزمون می بایست به سانامه جذب (لینک زیر) مراجعه کنند:

مشاهده نتایج کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹

اطلاعیه واحد سنجش و ارزشیابی مرکز

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

کلیه داوطلبان محترم آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۹ می‌توانند از امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ با مراجعه به سامانه جذب مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه به نشانی Jazb.۲۳۰۵۵.ir نتیجه خود را مشاهده نمایند.

ضمناً داوطلبان محترم می‌توانند هرگونه سوال در خصوص اعلام نتایج آزمون سال ۱۳۹۹ را از قسمت پشتیبانی(تیکت) سامانه جذب مطرح و پیگیری نمایند، لذا تأکید میگردد از مراجعه حضوری خودداری شود.

روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

لازم به ذکر است قبولی در آزمون شفاهی به منزله تایید نهایی نیست و تایید صلاحیت نهایی داوطلب پس از انجام استعلامات قانونی و سایر مراحل ذکر شده در قوانین و آیین‌نامه‌ها صورت می‌گیرد.

این نتایج مربوط به آزمون سال ۹۹ است که برگزاری آن به دلیل کرونا به تعویق افتاد و نهایتاً روز ۲۰ شهریورماه و با حضور بیش از ۶۶ هزار داوطلب در مراکز استان‌های کشور برگزار شد و پس از اعلام نتایج مرحله تستی در ۱۹ آبان ۹۹، اکنون نتایج مرحله شفاهی آن اکنون منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام