آزمون وکالت

احتمال برگزاری آزمون مرکز وکلا قوه قضاییه ۱۴۰۰ در مهرماه

احتمال برگزاری آزمون مرکز وکلا قوه قضاییه ۱۴۰۰ در مهرماه

شناسنامه قانون- رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه از احتمال برگزاری آزمون به تعویق افتاده این مرکز در مهرماه ۱۴۰۰ خبر داد اما در عین حال تصمیم‌گیری نهایی درخصوص موضوع را بر عهده ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا دانست.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی، قرار بود آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در تاریخ ۱۸ شهریور برگزار شود گفت: با توجه به فروکش کردن پیک پنجم در برخی استان‌ها و نیز تلاش‌هایی که دولت در خصوص کنترل بیماری و واکسیناسیون گسترده مردم دارد، به نظر می‌رسد به زودی شاهد پایدار شدن وضع بیماری در کشور خواهیم بود.

او افزود: زمان مطلوب برای ما برگاری آزمون در مهرماه ۱۴۰۰ است تا هم داوطلبان در خصوص برنامه‌ریزی تحصیلی خود با مشکل مواجه نشوند، و هم اینکه در برنامه‌های مرکز در خصوص تأمین وکلای مورد نیاز کشور با خللی ایجاد نشود. البته این نظر مطلوب ماست و همه‌ چیز به کنترل بیماری کرونا در ماه‌های آینده و نیز تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بستگی دارد.

پیش از این، با اوج گیری کرونا در شهریور ماه اعلام شده بود که آزمون ورودی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به تعویق افتاده است.

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”مطالب مرتبط” width=””]مطالب مرتبط: کرونا آزمون‌های مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه را به تعویق انداخت[/box]

1 دیدگاه

  1. باتوجه به مشکل کروناوتعویق ایجادشده برنامه ریزی داوطلبان بسیاربه هم ریخته است،اگرامتحان کارشناسان رسمی دادگستری دراواخرآبان یاآذرماه باشد،خیلی بهتراست،چون رشته های فنی وتخصصی کارشان خیلی سخت شده است واحتیاج به ریکاوری مجدددارند،که حداقل دوماه زمان نیازدارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام