آزمون تعیین صلاحیت
مقررات حقوق و دستمزد

افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری

افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت (افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری)

خبر مورخ 31 اردیبهشت 1398

افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در انتظار تعیین نحوه تأمین بار مالی

در جلسه روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، موضوع افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان سازمان بهزیستی کشور و سازمان ملی استاندارد بررسی شد.

شناسنامه قانون | as

با توجه به مشابهت پیشنهادات سازمان بهزیستی کشور و سازمان ملی استاندارد در خصوص افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان این دستگاه‌ها کمیسیون تصمیم یکسانی برای این دو پیشنهاد اتخاذ نمود.

بر اساس تصمیم کمیسیون، با توجه به پیشنهاد کلی سازمان اداری و استخدامی کشور که سابقا در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک مطرح و نهایتا به دولت گزارش شد، ضرورتی به تصمیم گیری جدید وجود ندارد و مقرر شد موضوع تامین نحوه بار مالی که در حال بررسی توسط سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی است، توسط سازمانهای مذکور به دولت گزارش شود.

خبر مورخ 9 آبان 1397

در حاشیه جلسه هیئت دولت عنوان شد؛ افزایش حقوق کارمندان در دستور کار دولت

رئیس سازمان اداری و استخدامی: افزایش حقوق کارمندان در دستور کار دولت است و به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

شناسنامه قانون- جمشید انصاری در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: بررسی افزایش حقوق به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.

وی گفت: بعد از اعلام نتیجه از کمیسیون اجتماعی این موضوع به هیئت دولت ارجاع می شود و در آنجا تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

انصاری افزود: نیازی به ارسال این پرونده به مجلس نیست و تصمیم هیئت دولت در این خصوص لازم الاجرا و قانونی است.

خبر مورخ 24 مهر 1397

مهندس جمشيد انصاري در بخشی از بیانات خود در مراسم تجليل از تلاشگران عرصه خدمت در جشنواره شهيد رجايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار داشت: ترميم حقوق كاركنان دولت وظيفه دولت است و ما نيز پيشنهادهاي خود را ارايه كرده‌ايم. بررسي پيشنهاد ترميم حقوق كاركنان دولت با موافقت رئيس جمهور محترم در دستور كار دولت قرار دارد و اميدواريم كه در اسرع وقت، تصميمات در اين مورد نهايي شود و تكليفي را كه در تبصره سه ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه براي رعايت عدالت در پرداخت‌هاي دستگاه‌هاي مختلف در مشاغل مشابه بر عهده دارد، محقق شود.

متن کامل خبر

خبر مورخ 21 مرداد 1397

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از سایت دفتر هیئت دولت، کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک به ریاست جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ 21 مرداد ماه 1397 تشکیل جلسه داده و افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت (افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود داشته است.

بر پایه این گزارش موضوعات مورد بررسی در جلسه مذکور به قرار ذیل بودند:

– افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت (افزایش امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری)

– اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک.

هنوز جزییاتی در خصوص نحوه افزایش و همچنین دستگاه‌های اجرایی مشمول، منتشر نشده است.

 

مقررات مرتبط:

– مجوز افزایش حداکثر امتیازات مواد (65) ، (66)، (68) و (71) فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تا پنجاه درصد در دستگاه‌های اجرایی

– لزوم رعایت ترتیبات مندرج در مصوبه شورای حقوق و دستمزد در مورد افزایش سقف حداکثر امتیازات مواد (65)، (66)، (68) و (71) قانون مدیریت خدمات کشوری توسط سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان بهزیستی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام