پاسخ به سؤالات و ابهامات متداول در خصوص دستورالعمل میز خدمت 

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان، با توجه به ابلاغ دستورالعمل میز خدمت به شماره 1538588 مورخ 7‏‏/9‏‏/1396، به پیوست سوالات و ابهامات متداول مطرح شده در جلسات توجیهی برگزار شده و پاسخ­‌های ارائه شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، جهت استحضار و بهره برداری تقدیم می‌گردد.

جهت دریافت فایل اینجا کلیک نمایید.

 

مستندات مرتبط:

- دستورالعمل میز خدمت

راهنمای شماره 1- ممیزی استقرار میز خدمت و ارزیابی اجرای دستورالعمل آن

راهنمای شماره 2- روش استقرار میز خدمت حضوری

- پاسخ به سؤالات و ابهامات متداول در خصوص دستورالعمل (سری دوم)

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

نظرات (1)

  • در سازمان هایی که تعداد خدمات زیاد و متنوع می باشد یک نفر نمی تواند به خدمات همه واحدهای سازمانی تسلط داشته باشد در این خصوص چه باید کرد ؟

در موضوع تکریم ارباب رجوع بخوانید!

سامانه مطالبات عمومی ایرانیان

لزوم تعیین زمان ملاقات مردمی اعضای هیئت دولت و استانداران در بستر سامد

اصلاح نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (مصوبه شماره 386034 مورخ 14/7/1398 شورای عالی اداری)

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای صف و ستاد (بخشنامه شماره 439457 مورخ 20/8/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)

آیین نامه اجرایی ماده (6) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان (تصویب‌نامه شماره 258211/ت45338ک مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۰ هیئت وزیران)

اصلاح ماده (7)‌ آیین‌نامه اجرایی ماده (6) قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان (تصویب‌نامه شماره 107832/ت54004هـ مورخ 15/8/1397 هیئت وزیران)

تأکید بر برآورد اعتبار مورد نیاز برای استقرار کامل میز خدمت با تأکید بر استقرار میزخدمت الکترونیکی برای پیش‌بینی در لایحه بودجه سال 1398 (بخشنامه شماره 400230 مورخ 29/7/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)

- مشاهده کل مطالب این موضوع -