سلامت و تخلفات اداری

راه‌اندازی آزمایشی سامانه رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دستگاه‌های اجرایی

راه‌اندازی سامانه رسیدگی به تخلفات اداری (بخشنامه شماره ۳۸۰۱۱۶ مورخ ۲۹/۹/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور)

نمایندگان وزرا (رؤسای سازمانها) و مسئولین هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری 

دستگاه‌های مشمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری 

با سلام و احترام؛ 

با توجه به بارگذاری سامانه رسیدگی به تخلفات اداری در بستر اینترانت ملی و حسب تصمیم هیات محترم عالی نظارت، مقرر است که کلیه دستگاه های مشمول قانون رسیدگی به تخلفات اداری و هیأت‌های مرتبط جهت انجام امور و رسیدگی به پرونده های مربوط از سامانه مزبور، بصورت آزمایشی و در حد پرونده‌های غیر محرمانه و غیر حساس، از ابتدای دی ماه سال جاری، بهره برداری نمایند. 

شایسته است با توجه به مراتب ذیل اقدامات لازم از جمله تجهیز هیأت‌های رسیدگی به تخلفات ادای در جهت تحقق مراتب فوق را بعمل آورند:

– سامانه رسیدگی به تخلفات اداری از آدرس: karmandiran.ir  قابل دسترسی می باشد.

– سامانه دارای راهنمای بهره‌برداری بوده و حسب ضرورت و در خواست کاربران امکان آموزش نحوه بهره برداری از طریق وبینار فراهم خواهد شد.

– کاربران سامانه جهت هرگونه راهنمایی یا پرسش و مشکلات محتوایی و کاربری سامانه توسط کارشناسان دبیرخانه هیأت عالی نظارت می‌توانند با شماره تلفن: ۸۵۳۵۵۸۵۹ و جهت  پاسخگوی سوال‌ها و مشکلات فنی توسط کارشناسان مرکز هوشمندسازی و فناوری اطلاعات سازمان اداری و استخدامی کشور با شماره تلفن: ۸۵۳۵۵۸۶۱ تماس حاصل نمایند.

– بمنظور رعایت ملاحظات امنیتی، ورود کاربران به سامانه از طریق ورود دو عاملی با استفاده از پیامک انجام می‌شود. کدهای دسترسی کلیه کاربران از طریق مسئولین هماهنگی مربوط ابلاغ خواهد شد.

مجید فرخی- رییس امور سلامت اداری و دبیرخانه هیأت عالی نظارت

شناسنامه قانون | samane takhallofat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام