مشاغل عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی

مشاغل اختصاصی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

مشاغل اختصاصی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

ابلاغیه نخست (شماره ۵۳۲۳ مورخ ۱۵/۰۱/۱۳۹۵)

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۱۲/۱۱/۱۳۹۴ بنا به پیشنهاد شماره ۶۴۳۲/۲۰ مورخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۴ و سایر مکاتبات صورت گرفته آن شرکت و به استناد ماده (۷۰) و ردیف‌های «۱» و «۲» بند «ب» ماده (۱۱۶) قانون مدیریت خدمات کشوری شغل کارشناس امور پستی را با عنایت به تعریف، نمونه وظایف و مسئولیت‌ها و شرایط احراز پیوست (ممهور به مهر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی) به عنوان شغل اختصاصی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تلقی نمود.

ابلاغیه دوم:

بازگشت به نامه شماره ۶۵۱۱/۲۰۰ مورخ ۲۷/۵/۱۳۹۵ و پیرو ابلاغیه شماره ۵۳۲۳ مورخ ۱۵/۰۱/۱۳۹۵ و با عنایت به تصویب اساسنامه آن شرکت در مجلس شورای اسلامی (موضوع ابلاغیه شماره ۶۱۰۲۱ مورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۵) اعلام می‌دارد:

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۱۲/۱۱/۱۳۹۴ بنا به پیشنهاد شماره ۶۴۳۲/۲۰ مورخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۴ آن شرکت و به استناد ماده (۷۰) و ردیف‌های «۱» و «۲» بند «ب» ماده (۱۱۶) قانون مدیریت خدمات کشوری شغل کارمند امور پستی را با عنایت به تعریف، نمونه وظایف و مسئولیت‌ها و شرایط احراز پیوست (ممهور به مهر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی) به عنوان شغل اختصاصی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تلقی نمود.

عنوان شغل: کارشناس امور پستی

تعریف: این شغل دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که متصدیان آن، انجام امور مربوط به مطالعه و بررسی، برنامه‌ریزی، هماهنگی، راهبری و نظارت بر امور مربوط به فرایندهای چهارگانه پستی (قبول مرسولات، آماده سازی و تجزیه، رهسپاری و توزیع مرسولات پستی) را بر عهده دارند. این شغل می‌تواند حسب پست مورد تصدی، متضمن سرپرستی و مدیریت نیز باشند.

کارشناس امور پستی

عنوان شغل: کارمند امور پستی

تعریف: این شغل در برگیرنده فعالیت هایی است که متصدیان آن، انجام عملیات پستی و امور اجرایی دفاتر و باجه‌های پستی از قبیل تجزیه و ممیزی، آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع مرسولات را با بهره‌گیری از سیستم‌های نرم‌افزاری ذی‌ربط بر عهده دارند.

مشاغل اختصاصی شرکت پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام