فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
قوانین و مقررات ایثارگران

اجرای ماده (39)‌ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران

اجرای ماده (39)‌ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران موضوع: پرداخت حقوق و مزایای اسرا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی بر اساس قوانین و مقررات استخدامی نیروهای مسلح (بخشنامه شماره 36/710 مورخ 17/9/1398 وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پروش

استان…

سازمان/ معاونت/ مرکز…

دانشگاه شهیدرجایی/ دانشگاه فرهنگیان/ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

با سلام و احترام

در اجرای تبصره (1) ماده (39) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب 1391، حقوق و مزایای اسرا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی دستگاه‌ها اعم از کشوری و لشگری بر اساس قوانین و مقررات استخدامی نیروهای مسلح محاسبه و توسط دستگاه‌ مربوط پرداخت می‌گردد. با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مراجع ذی‌ربط، مقتضی است مدارک افراد مشمول مطابق فهرست مندرج در اطلاعیه مورخ 28/1/1398 (تصویر پیوست) توسط کارشناس امور اداری استان جهت اقدام بعدی به اداره کل امور اداری و تشکیلات تحویل گردد.

در ضمن لازم به ذکر است به استناد تبصره 2 ماده 51 قانون صدرالاشاره، در صورت تحقق مراتب فوق برای هر یک از افراد مشمول، استفاده آنان از امتیاز پیش‌بینی شده در ماده 51 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران منتفی خواهد بود.

علی الهیار ترکمن- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

پیوست بخشنامه:

اطلاعیه مورخ 28/1/1398 یا موضوع تکمیل بانک اطلاعاتی نیروهای حالت اشتغال

اداره کل آموزش و پرورش استان …..

با سلام واحترام

به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی نیروهای حالت اشتغال، خواهشمند است دستور فرمایید مشخصات جانبازان از کار افتاده کلی،قانون حالت اشتغال مستخدمین شهیدو… را به شرح جدول پیوست حداکثر تا تاریخ 1398/02/20 به این اداره کل ارسال نمایند.

یارمحمد حسین بر- مدیر کل امور اداری و تشکیلات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام