انتقال و مأموریت کارکنان

لغو آیین‌نامه‌های تسهیلات به کارکنان انتقالی از تهران و کلانشهر‌ها

لغو آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهر‌ها (در حال تصویب در هیئت وزیران)

خبر مورخ 15 تیر 1398

کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت ضمن بررسی پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص تعیین تکلیف آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهر‌ها به سایر شهر‌های کشور با لغو این آیین نامه‌ها موافقت کرد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک که به ریاست دکتر جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار شد، اعضای جلسه  به بررسی پیشنهاد بازنگری و تعیین تکلیف در خصوص آیین نامه ایجاد تسهیلات جهت شاغلان دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهرها به سایر شهرهای کشور و آیین نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاههای اجرایی متقاضی انتقال از شهر تهران پرداختند.

بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون امور اجتماعی، تصویب‌نامه‌های شماره ۹۳۱۳۸/۳۷۹۰۹ مورخ ۱۲ /۶ /۱۳۸۶ و شماره ۲۶۲۷۴۷/۴۴۱۸۶ مورخ ۲۷ /۱۲/ ۱۳۸۸ و اصلاحات بعدی آن‌ها و نیز تمامی مصوبات و تصمیمات کارگروه انتقال کارکنان دولت از شهر تهران موضوع تصویب نامه شماره ۲۲۷۹۹/۴۴۴۸۱ مورخ ۴ /۲/ ۱۳۸۹ لغو می‌شود.

هم‌چنین، براساس تبصره مصوب این کمیسیون، امتیازات موضوع این مصوبات، تا زمانی قابلیت اجرا و تداوم دارد که کارمند با رعایت تعهدات و شرایط مربوط در محل انتقال خدمت کند.

گفتنی است، این تصمیم در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۸ اتخاذ شد و در صورت تصویب در هیئت وزیران و ابلاغ آن، اجرایی خواهد شد.

 

مقررات مرتبط:

– مجموعه مصوبات انتقال از تهران و کلان‌شهرها به همراه مصوبات کارگروه انتقال کارکنان از شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام