انتقال و مأموریت کارکنان

تفاهم نامه در خصوص اعطای تسهیلات به کارکنان انتقال یافته از تهران و کلانشهرها

تفاهم نامه فیمابین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و وزارت راه و شهرسازی در خصوص اعطای تسهیلات به کارکنان انتقال یافته از تهران و کلانشهرها (صورتجلسه مورخ 3/11/1390)

در اجرای توافقنامه منضم به نامه شماره 02/100/32307 مورخ 2/6/89 مقرر گردید:

1- اعطاء تسهیلات مسکن به متقاضیان انتقال از شهر تهران به سایر شهرستان های استان تهران و از شهرستان های استان تهران به کلانشهر و مراکز استانها ممنوع گردد. مراتب برای اصلاح مصوبات قبلی به کارگروه انتقال از تهران منعکس شود.

تبصره- کسانی که در اجرای مصوبات قبلی و قبل از اصلاح مصوبات مذکور منتقل شده اند از تسهیلات مسکن مقرر در مصوبات مقرر در مصوبات قبلی و با اولویت مسکن مهر بهره مند خواهند شد.

2- کارکنانی که در اجرای مصوبه شماره 93138/ت37909هـ مورخ 12/6/86 هیئت از تهران و کلانشهرها منتقل می شوند، صرفاً از تسهیلات مسکن مهر بهره مند خواهند شد.

تبصره- کسانی که قبلاً و در اجرای مصوبه اخیرالذکر منتقل شده اند و به آنان زمین یا امکانات بصرت قطعی تخصیص یافته از مفاد بند 2 مستثی می باشند.

تبصره- در صورت عدم عقد قرارداد، ارزش افزوده ناشی از این قبیل واگذاری ها نباید بیشتر از 150 میلیون ریال باشد.

3- کلیه بخشنامه های مغایر با این صورتجلسه ملغی الاثر اعلام می گردد. ادارات مسکن و شهرسازی مکلفند ابتدا از محل واحدهای مسکن مهر، نیازهای منتقلین از کلانشهرها را تأمین و مابقی را به سایر متقاضیان واگذار نمایند.

لطف اله فروزنده دهکردی- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و دبیر کارگروه انتقال از تهران

علی نیکزاد- وزیر راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام