آزمون تعیین صلاحیت
آموزش کارکنان دولت

نشست تخصصی دورکاری در نظام اداری، الزامات و چالش‌ها

برگراری نشست تخصصی «دورکاری در نظام اداری، الزامات و چالش‌ها» (نامه شماره 1593/1 مورخ 13/3/1399 مرکز آموزش مدیریت دولتی)

کليه دستگاه‌های اجرایی

با سلام و احترام؛

شیوع بیماری کرونا در چند ماه اخیر، درس بزرگی برای جامعه جهانی بود بطوریکه موجب توجه و بازنگری در حوزه حفظ سلامت کارکنان و چگونگی استمرار مشاغل طی این بحران جهانی شد. یکی از روشهای بقای سازمان‌ها در این دوران، دورکاری است که موجب سازماندهی مجدد در مولفه‌های شغلی می‌شود. امروزه به پشتوانه پیشرفت‌های تکنولوژیکی و نیز توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، انعطاف میان روش انجام کار در سازمان‌ها فراهم گردیده و مدیران سازمان‌ها به روش‌های حمایتی موثق‌تری در جهت کنترل انجام کار از راه دور دست یافته‌اند. ازاین رو دورکاری یکی از گزینه‌های اصلی دولت‌ها و کارفرمایان شده است، به گونه‌ای که بسیاری از کارمندان در کشورهای مختلف جهان دورکار شده‌اند و این خود اقدامی پیشگیرانه در مقابله با این ویروس همه‌گیر محسوب می‌شود.

در این راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی مبنی بر اهداف و ماموریت‌های آموزشی خود و بمنظور افزایش آگاهی مدیران و کارکنان سازمان‌ها، درصدد برآمد تا نشست تخصصی تحت عنوان “دورکاري در نظام اداری، الزامات و چالش ها” را برای کلیه مدیران کشور برگزار نماید.

از کلیه مدیران محترم آن سازمان دعوت می‌شود تا در این نشست که روز چهارشنبه مورخ 1399/03/21 از ساعت 9 الی 10:30 به صورت آنلاین برگزار می‌شود، شرکت فرمایند. شایسته است به منظور ثبت‌نام و اعلام حضور در نشست از طریق وبگاه مرکز با نشانی www.smtc.ac.ir و برای دریافت هرگونه اطلاعات مورد نیاز در این زمینه، با تلفن‌های (42501305-6 نماینده فنی)، 42501521 ، 42501524و  42501522تماس حاصل نمایند.

زهرا احمدي پور- رييس مرکز آموزش مدیریت دولتی

نامه شماره 1630/21 مورخ 17/3/1399

کلیه مدیران محترم منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی

با سلام و احترام؛

همانگونه که مستحضر می باشند ویروس کرونا و بحران ناشی از گسترش آن روزی به پایان خواهد رسید، اما آنچه برای جوامع باقی خواهد ماند تجربه عظیم حاصل از مدیریت، تعامل و همکاری مجازی در سیستم”کار از راه دور” خواهد بود که دوره جدیدی را در روابط کار و تعریف وظایف ها رقم خواهد زد؛ بدون شک دستیابی به موفقیت در این حوزه با تغییر نگرش ذهنی و فرهنگی مدیران و کارکنان و آمادگی زیرساخت های لازم تحقق خواهد یافت.

در همین راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی به منظور افزایش آگاهی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در این امر مهم، درصدد آن برآمد تا نشست تخصصی تحت عنوان «دورکاری در نظام اداری، الزامات و چالش ها» را برای کلیه مدیران و کارکنان محترم کشور برگزار نماید.

ضمن دعوت از جنابعالی جهت حضور در نشست  مذکورکه روز چهارشنبه مورخ 21/03/1399 از ساعت 9 الی 10:30 با حضور “جناب آقای دکتر قنبری رئیس محترم امور آمار، برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور”  به صورت آنلاین برگزار می گردد.خواهشمند است دستور فرمایند اطلاع رسانی مطلوب به کلیه همکاران محترم آن دستگاه به منظور شرکت در نشست یاد شده صورت پذیرد.

لازم به ذکر می‌باشد شرکت‌کنندگان می‌توانند به منظور ثبت‌نام و اعلام حضور در نشست، از طریق وبگاه مرکز با نشانی www.smtc.ac.ir و همچنین برای دریافت هرگونه اطلاعات مورد نیاز در این زمینه، با تلفن‌های 42501524، 42501521 و 42501522 و 6-42501305 (نماینده فنی) تماس حاصل نمایند.

ضمناً خاطر نشان می سازد به شرکت‌کنندگان محترم در این نشست گواهینامه آموزشی الکترونیکی تحت عنوان “آشنایی با نظام و آئین‌نامه دورکاری” طبق ضوابط و مقررات جاری اعطا خواهد شد.

اسماعیل پیری- مدیر منابع انسانی و امور اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام