آموزش کارکنان دولت

برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی و عمومی به شیوه الکترونیکی

برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگی و عمومی به شیوه الکترونیک (نامه شماره 9289/1 مورخ 5/11/1398 مرکز آموزش مدیریت دولتی)

کلیه سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسات و دستگاه‌های اجرایی

با سلام و احترام؛

در آستانه چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی و به‌منظور بسترسازی برای رشد فضایل اخلاقی و تعالی معنوی کارمندان دولت و ارتقای فرهنگ سازمانی از طریق انس با قرآن کریم و تعالیم دین مبین اسلام، مرکز آموزش مدیریت دولتی در نظر دارد دوره‌های آموزشی فرهنگی و عمومی را به شیوه الکترونیکی و مطابق برنامه زمان‌بندی زیر اجرا نماید:

 شناسنامه قانون | ravankhani

دوره‌های فوق، از تمامی امتیازهای پیش‌بینی شده در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت، موضوع بخشنامه شماره 1834/200 مورخ 30/1/1390، برخوردار بوده و کلیه کارکنان و مدیران دولت، در زمره مخاطبان آنها قرار دارند. همچنین، بر اساس بند 5 بخشنامه شماره 26680/200 مورخ 20/10/1390، موضوع دوره‌های آموزشی توجیهی بدو خدمت، شرکت تمامی کارکنان جدیدالاستخدام در دوره آموزشی «روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم» ضروری است.

کلیه کارکنان و مدیران می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت محتوای آموزشی الکترونیکی، شرکت در آزمون پایانی و دریافت گواهینامه الکترونیکی بلافاصله پس از قبولی در آزمون، از طریق لینک http://lms.smtc.ac.ir در پورتال مرکز، اقدام نمایند. شایسته است دستور فرمایید ضمن اطلاع‌رسانی به کلیه نهادها،‌سازمان‌های تابعه و استان‌ها، پوستر پیوست به نحو مقتضی در معرض آگاهی عمومی کارکنان قرار گیرد. در صورت نیاز به کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر، شماره تلفن 42501823 آماده پاسخگویی می‌باشد.

زهرا احمدی‌پور- رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام