آزمون تعیین صلاحیت
ارزیابی و مدیریت عملکرد

شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ سطح ملی و دستورالعمل امتیازدهی آن

دستورالعمل امتیازدهی شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۹۹ (بخشنامه شماره ۳۷۸۸۷۷ مورخ ۲۲/۹/۱۳۹ سازمان اداری و استخدامی کشور)

بخشنامه به مدیران کل ارزیابی عملکرد و عناوین مشابه دستگاه‌های اجرایی

با سلام و احترام؛ در اجرای بند (الف) ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدریت خدمات کشوری (مصوبه شماره ۴۲۲۵/۴۴۳۲۷ مورخ ۱۴/۱/۱۳۸۹ هیأت وزیران) و همچنین بند (۱) بخشنامه شماره ۳۷۲۹۷۵ تاریخ ۱۸/۸/۱۳۹۹ موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹،  به پیوست «دستورالعمل امتیازدهی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سطح ملی سال ۱۳۹۹» ایفاد می‌گردد. شایان ذکر است دستورالعمل مذکور شامل نماگرها، مستندات قابل ارائه از سوی دستگاه و مستندات قانونی مربوط به هر شاخص ارزیابی می‌باشد.

همچنین پیرو ابلاغ برنامه سه‌ساله اصلاح نظام اداری- دوره دوم دستگاه‌های اجرایی، و با عنایت به بند (۲) بخشنامه صدرالاشاره مبنی بر ارزیابی تجمیعی سه ساله شاخص‌های عمومی ستاره‌دار (شاخص‌هایی که در تفاهم‌نامه برنامه اصلاح نظام اداری دستگاه هدفگذاری شده‌اند) و نیز از آنجایی که برخی از اهداف سال‌های تفاهم‌نامه ابلاغی، به دلیل عدم وجود اطلاعات کامل در زمان تدوین تفاهم‌نامه به صورت ستاره‌دار مشخص گردیده، خواهشمند است ضمن هماهنگی با مراکز نوسازی و تحول اداری آن دستگاه یا عناوین مشابه، در خصوص انجام اقدامات ذیل، دستور مقتضی صادر گردد.

ببینید: تفاهم‌نامه‌های برنامه جامع اصلاح نظام اداری- دوره دوم (۱۳۹۷-۱۳۹۸)

۱. چنانچه اقدامات ستاره‌دار برنامه سه‌ساله ابلاغی دستگاه‌، پیش از این برای این امور ارسال نگردیده، جدول تکمیل شده موارد ستاره‌دار حداکثر تا تاریخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۹ برای بررسی و ابلاغ الحاقیه به این امور ارسال گردد. در صورتیکه اقدامات ستاره‌دار برنامه ابلاغی، قبلاً برای این امور ارسال گردیده و توسط امورهای تخصصی سازمان تعیین تکلیف نشده است، موارد تا حصول نتیجه و ابلاغ الحاقیه برنامه سه ساله دستگاه‌، پیگیری شود.

۲. در صورت عدم تکمیل و ارسال فرم شماره ۳ پیوست برنامه سه ساله ابلاغی برای اقدامات دارای مصداق سال‌های برنامه جامع اصلاح نظام اداری (۹۷ تا ۹۹)، فرم‌های مربوطه تکمیل و حداکثر تا تاریخ تعیین شده در بند یک به این امور ارسال گردد.

۳. در صورت عدم دریافت اطلاعات مندرج در بندهای یک و دو این نامه، تصمیم ارزیاب امور تخصصی مربوطه، مبنای ارزیابی عملکرد شاخص‌های مرتبط با آن اقدامات قرار خواهدگرفت.

شایان ذکر است دستورالعمل پیوست بر روی وبسایت سازمان به نشانی (aro.gov.ir) قرار گرفته است. همچنین شیوه‌نامه و چک لیست سطح ملی و استانی و دستورالعمل امتیازدهی شاخص‌های سطح استانی نیز، متعاقباً بارگذاری خواهد شد.

محمد هاشمیه انارکی- رییس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی

شناسنامه قانون | wonderful pdf icon logo 6 دستورالعمل امتیازدهی

مقررات مرتبط:

دستورالعمل امتیازدهی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام