آموزش کارکنان دولت

احتساب دوره آموزش حقوقی کارشناسان حقوقی در مزایای ارتقای شغلی

احتساب دوره سوم آموزش حقوقی کاربردی کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی در مزایای ارتقای شغلی (بخشنامه شماره ۱۸۳۲۹۶ مورخ ۲۵/۹/۱۳۹۱ معاون حقوقی رییس جمهور)

بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری

سلام علیکم؛

با احترام، پیرو نامه شماره ۲۱۳۵۷۱ مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۰ این معاونت، دوره سوم آموزش حقوقی کاربردی کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی به منظور ارتقای سطح دانش و توانمندی آنان با همکاری مؤسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری، در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

هر یک از دستگاه ها، سازمان ها و ادارات دولتی موظفند حداکثر ۴ نفر از مدیران و کارشناسان حقوقی خود که حداقل سه نفر از آنان مستخدم رسی یا پیمانی دارای تحصیلات حقوقی و با سابقه خدمت کمتر از ۲۰ سال هستند را حداکثر تا تاریخ ۳/۱۱/۹۱ برای شرکت به اداره کل آموزش های کوتاه مدت مؤسسه، به آدرس زیر معرفی نمایند. در معرفی نامه فراگیران، درج کد ملی، مدرک و رشته تحصیلی، نوع استخدام، سابقه خدمت و شماره و تاریخ فیش واریزی ثبت نام الزامی است.

شرکت در این کلاس ها در حکم مأموریت آموزشی برای معرفی شدگان بوده و در پایان دوره به فراگیران بر اساس ساعات حضور در کلاس ها، موفقیت در آزمون و انجام پروژه، گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

شرکت کنندگان در این دوره از کلیه حقوق و مزایای شرکت در دوره های آموزشی به ویژه مزایای مربوط به ارتقای شغلی بهره مند می گردند.

مدت دوره آموزشی ۱۶۸ ساعت با ۱۷ عنوان به شرح پیوست می باشد و هزینه ثبت نام برای هر فراگیر در دوره آموزشی مبلغ ۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که باید دستگاه معرفی کننده در زمان معرفی فراگیران از محل اعتبارات مصوب مربوط به حساب سیبای شماره ۲۱۷۰۴۶۹۰۰۲۰۰۲ نزد بانک ملی شعبه اردشیر کد (۶۹۰) به نام مؤسسه مالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی پرداخت نماید.

ثبت نام فراگیران پس از ارسال معرفی نامه به این معاونت به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به وبسایت مؤسسه مذکور به نشانی http://www.imps.ac.ir امکان پذیر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره کل آموزش های کوتاه مدت تخصصی به شماره تلفن ۲-۸۸۸۹۸۶۹۱ تماس حاصل نمایند.

فاطمه بداغی- معاون حقوقی رییس جمهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام