آزمون تعیین صلاحیت
آموزش کارکنان دولت

برگزاري آزمون دوره آموزشی غیر حضوری “حکومت مهدوی و وظایف منتظران” از 16 دي‌ماه در سايت راديو معارف

آخرين مهلت: 7 بهمن 1391

آزمون دوره آموزشی غیر حضوری “حکومت مهدوی و وظایف منتظران” که تحت عنوان برنامه “منتظران” موضوع بخشنامه شماره 912619/200 مورخ 3/2/1391 از تاریخ ۲۲/۷/۹۱ تا ۱۲/۹/۹۱ از  رادیو معارف پخش شد  از تاریخ ۱۶/۱۰/۹۱ به از طریق سایت رادیو معارف انجام می شود .

لینک دریافت فایل های صوتی برنامه منتظران

دریافت جزوه درسنامه کامل برنامه منتظران به صورت pdf

 کارکنان محترم دولت در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو معارف و انتخاب گزینه آموزش رادیویی معارف اسلامی، که در صفحه اول سایت قرار دارد اگر قبلا ثبت نام کردند با نام کار بری و رمز قبلی وارد سایت شده و  پس پرداخت هزینه در آزمون شرکت کنند و در صورت عدم ثبت نام قبلی وارد مراحل ثبت نام شده و با قرائت آیین‌نامه و شرایط شرکت در آزمون، در آن شرکت نمایند و نمره خود را نیز بلافاصله دریافت کنند.

بهتر است  آیین نامه آزمون از سوی کلیه شرکت کنندگان مطالعه دقیق شود
مبلغ واریزی جهت ثبت نام آزمون سی هزار ریال می باشد که به صورت الکترونیکی و از همان طریق سایت رادیو معارف پرداخت می‌شود. البته به گفته رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی در صورت قبولی، این مبلغ توسط دستگاه‌های مربوطه به کارمندان عزیز عودت خواهد شد.
این آزمون به مدت 10 روز به صورت شبانه روزی برگزار خواهد شد و طبق بخشنامه دولت کلیه کارکنان دولت مجاز به شرکت در این آزمون می باشند
پس از اتمام مهلت آزمون برای قبول شدگان، گواهی شرکت در دوره ارسال می شود. این دوره ۱۴ساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت است که در بخشنامه شماره 912619/200 مورخ 3/2/1391 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور دستگاه های دولتی ابلاغ شده است.
 
همچنین دوره چهارم این آموزش‌ها با موضوع  احکام زندگی در اسلام از ۲۵ آذرماه شروع می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام