وزارت صنعت، معدن و تجارت

تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی

تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی

هیئت وزیران در ادامه و در راستای تکالیف مقرر در قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور، با پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور مبنی بر تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی موافقت کرد.

تنقیح مصوبات مربوط به صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی

به موجب مصوبه دولت، معاونت حقوقی رئیس جمهور موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت به نحو مقتضی نسبت به نشر و اطلاع رسانی متن تنقیح شده مصوبات معتبر هیئت وزیران و کمیسیون های موضوع اصل (۱۳۸) قانون اساسی، مقررات مصوب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ویژه رئیس جمهور در موضوع «صنایع کوچک و شهرک ها و نواحی صنعتی» اقدام کند.

شمول این تصویبنامه، مصوبات عادی (غیر طبقه بندی‌) هیئت وزیران، کمیسیون‌های موضوع اصل (۱۳۸) قانون اساسی، مقررات مصوب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور موضوع اصل (۱۲۷) قانون اساسی، مصرّح در موضوع «صنایع کوچک و شهرک‌ها و نواحی صنعتی» تا خرداد سال ۱۴۰۰ است و هر مصوبه مربوط به موضوع و حدود شمول این تصویب نامه که در پیوست ها درج نشده، تا هنگام تعیین تکلیف توسط هیئت وزیران (که با فوریت خواهد بود) غیرقابل استناد می باشد.

1 دیدگاه

  1. سلام جناب آقای مهندس اوجی عزیز عده ای از کارکنان رسمی مانند من هستند که ادامه تحصیل دادن و مدرک بالاتر بصورت ناپیوسته گرفتن و با توجه به داشتن سابقه ایثاگری و جانبازی ولی به علت نبودن سمت سازمانی و منحل شدن شرکت مثل شرکت بازرگانی گاز ایران و عدم امکان جابجایی و حذف سمت‌های سازمانی نتونستم تعدیل مدرکم را بگیرم خواهش میکنم برای این افراد هم دستور مقتضی بفرمایید تا حق کسی ضایع نگردد با تشکر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام