آزمون تعیین صلاحیت
ساختارها و تشکیلات دستگاه‌های اجرایی

بخشنامه تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات شناسه ملی اشخاص حقوقی در سامانه ساختار

لزوم تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات شناسه ملی اشخاص حقوقی در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور (بخشنامه شماره ۵۹۶۷۴ مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور)

بخشنامه به کلیه وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی

در اجرای تکالیف آیین‌نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی، موضوع مصوبه ۱۳۱۶۴۶ مورخ ۵/۱۱/۱۳۹۳ هیئت محترم وزیران و با عنایت به اینکه سازوکار لازم جهت تخصیص و بازبینی شناسه ملی اشخاص حقوقی دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور در سازمان اداری و استخدامی کشور فراهم شده است، کلیه وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی (اعم از واحدهای ستادی، استانی و شهرستانی)، مکلف هستند ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این بخشنامه اطلاعات شناسه ملی خود را ثبت و به‌روزآوری نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده بالاترین مقام شخصیت حقوقی است.

بدیهی است کلیه شناسه‌های ملی بازبینی نشده و دارای اطلاعات ناقص بعد از مهلت مقرر در این بخشنامه، مستند به ماده ۷ آیین‌نامه مذکور و ماده ۱۴ دستورالعمل تشکیل جلسات هیأت ماده ۹، تعلیق خواهد شد و مسئولیت آن بر عهده دستگاه اجرایی متولی است.

لازم به ذکر است به منظور تسریع و تسهیل در اقدام، امکان برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم بوده و متقاضیان می‌توانند با درخواست از اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از امکان مذکور بهره‌مند شوند. همچنین رابط دستگاه اجرایی (و سایر کاربران) سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور پس از ورود به سامانه، به فیلم‌های آموزشی مربوطه در بخش راهنمای سامانه به آدرس زیر دسترسی خواهند داشت.

https://sakhtar.karmandiran.ir

علیرضا شاهپری- رییس امور ساختارهای سازمانی

مرتضی ادب- مدیر کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دبیر هیئت ماده نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام