دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی
دستور هفتگی ۱ تا ۵ آذر ۱۴۰۴ مجلس شورای اسلامی
دستور هفتگی ۱ تا ۵ آذر ۱۴۰۴ مجلس شورای اسلامی
شناسنامه قانون- دستور هفتگی ۱ تا ۵ آذر ۱۴۰۴ مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
به گزارش شناسنامه قانون، مجلس شورای اسلامی در روزهای سهشنبه و چهارشنبه هفته آتی جلسه علنی دارد.
دستور هفتگی صحن علنی مجلس
- سهشنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۴
- چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
دانلود دستور صحن علنی مجلس
دستور جلسات کمیسیونهای تخصصی
- دستور هفتگی ۱ تا ۵ آذر ۱۴۰۴
دانلود دستور جلسات کمیسیونها
اهم دستور جلسات کمیسیون اجتماعی:
| کمیسیون اصلی | بررسی «طرح نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی» و «لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی» با حضور نمایندگان طراح، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان بازرسی کل کشور، معاونت امور مجلس رییسجمهور، معاونت حقوقی رییسجمهور، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی |
| کارگروه اداری و استخدامی | بررسی لایحه استفساریه ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با دعوت از سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت حقوقی رئیسجمهور، معاونت امور مجلس رئیسجمهور، معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور متن لایحه: لایحه استفساریه ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری |
| بررسی لایحه اختیار دولت در تغییر رسمی ساعت رسمی کشور و تغییر ساعت کارمندان دولت با دعوت از سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت حقوقی رئیسجمهور، معاونت امور مجلس رئیسجمهور، معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور |
ایتا
eitaa.com/Shenasname
eitaa.com/Shenasname
بله
https://ble.ir/Shenasname
روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
سروش
splus.ir/Shenasname









نمیدونم چرا از وقتی بحث تبدیل وضع ها به وجود آمده رئیس جمهور انقدر به فکر کوچک شدن دولت افتاده!!مثل اینکه ایشون دوست دارن بیشتر پول به جیل پیمانکار بره تا مستحقش ..تعارض منافع صدای دینفع هارو چقدر بلند کرده لااقل یکم عابرو داری کنید این مردم به شما رای دادن اقای رئیس جمهور
امیدوارم به این تبعیض میان پشت میز نشینان پایتخت و کارمندان مظلوم شهرهای تابعه استان تهران در تعطیلی پنجشنبه ها زودتر خاتمه داده بشه، از رفت و برگشت های مکرر این لایحه فرسایشی ساعت کار کارکنان دولت و تعطیلی پنجشنبه ها واقعا خسته شدیم، یعنی مجلس در تعيين تکلیف یه لایحه اینقدر ضعیف و منفعله؟؟؟؟
رئیس جمهور از بهره وری صحبت می کند یکی رسمی یکی پیمانی یکی قرارداد کار معین یکی قراردادی با انواع تبصره ها و شرکتی با انواع مختلف راننده سواری یک شرکت مینی بوس یکی یک شرکت …هر کدام تبعیض دارند بهره وری از امنیت شغلی حاصل میشود و نیرو کم است دولت کوچک است رئیس جمهور باید اقتصاد در ایران دولتی است و خصوصی سازی هم خصولتی شده است .اگر دولت اندازه واقعی را می خواهید چقدر شرکت و سازمان می توانست خصوصی باشد حذف کنید .خود صدا و سیما هم خصوصی می تواند بشود فقط یک کانال دولتی کافی است
چرا مجلس فشار حداکثری به رفیع زاده نمیاره بگه کی نیروهای شرکتی به نتیجه میرسه چرا همه این نیرو سرکار میزارید این هفته اون هفته میکنید مگه ما مسخره شما هستیم خداوند نابود کنه کسانی که سنگ اندازی میکنن این عدالت علی و مملکت امام زمان نیست که مارو مسخره و سر کار میزارید
سلام چون به ضررشون هستش
به امید خدا بالاخره که تبدیل وضعیت میشیم اما یادمون نمیره چه کسایی پیگیر بودن و چهکسایی هم سنگ اندازی کردن
واقعآ دیگه امید برای کارگران نمونده از بس که به کارگران دروغ دادین
ی تبدیل وضعیت مدت هفت سال میباشد که به نتیجه نرسیده
اگر ارزه ندارین پیمانکارا را بردارین خودتون برین کنار
تا کارگران خودشون وضعیت شون روشن کنن
بنام خدا ،. مهریه سنگین باعث شده جوانان از ازدواج وسنت پیامبر والسلام بترسن ، دنبال لا ابالی که مسعولیتی برای جوان ندارد برود. لطفاً هرچه سریعتر قانون مهریه عندالاستطاعه وپابند الکترونیکی و سقف کیفری 14 سکه را تصویب نمایید. تا مسعله مرتفع گردد
سلام وخداقوت
مسؤلین گرامی مجلس ،اگر شرکت هاحذف شدن وقبول دارید کهدر حق نیروهای شرکتی ظلم میشود پس چرا الان در آموزش وپرورش با شرکت قراداد بستن برای نیروها مگر نباید نیروهای شرکتی در ارگان های دولتی تعیین تکلیف بشن الان ۲ ماه گذشته وهنوز به ما حقوق ندادن واقعا این درسته آیا فکر کردین ما روبات هستیم ونیاز به خوارک وپوشاک وخرج زندگی نداریم آیا این انسانیت است لطفا به فکر ما باشید ،البته اگر حضرت علی( ع) را قبول دارید آیا این عدالت است.
سلام وخداقوت
مسؤلین گرامی مجلس ،اگر شرکت هاحذف شدن وقبول دارید کهدر حق نیروهای شرکتی ظلم میشود پس چرا الان در آموزش وپرورش با شرکت قراداد بستن برای نیروها مگر نباید نیروهای شرکتی در ارگان های دولتی تعیین تکلیف بشن الان ۲ ماه گذشته وهنوز به ما حقوق ندادن واقعا این درسته آیا فکر کردین ما روبات هستیم ونیاز به خوارک وپوشاک وخرج زندگی نداریم آیا این انسانیت است لطفا به فکر ما باشید ،البته اگر حضرت علی( ع) را قبول دارید آیا این عدالت است.
تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی و حجمی قراره این هفته نتیجه اعلام بشه و تمام کنن
مجلس باید بر اساس اصول اسلامی باشد ونباید اصول غربی داخل مجلس شود مثلا زن ومهریه ی زن وحقوق زن باید براساس توانایی زن باشد وبا حکم مادری زن در تناقض نباشد تا بتواند زن هم مادر باشد وهم رشد کند مهریه یک حق کاملا قانونی در در اسلام است وباید به میزان درست آن پرداخته شود تا زن با آن به مادری کردن برای فرزند بپردازد واگر وجود نداشته باشد هیچ زنی فرزندی را نگهداری نمیکند ونسل اسلامی کاملا از بین خواهد رفت
حتما نمایندگان از رئیس استخدامی کشور بپرسن چه برنامه ای داره کی جواب روشنی برا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی میده کی به نتیجه می رسه ولا از دست همه خسته شدیم به خدا خوب نیست مردم اذیت میکنید مردم مسخره میکنید همه رو میزارید سر کار معلومه کسانی پشت پرده هستن که مجلس دور میزنن همه رو مسخره میکنن کسی هم جرات نداره اسم این افراد بیاره
برای چی زمستان هم ساعت کاری کارمند ۷ صبح است
لطفا تجدیدنظر کنید
نیمه دوم ۸ صبح شود