آزمون تعیین صلاحیت
بخشنامه‌های نظام مشاوران و پیمانکاران

مراحل اجرايي دريافت گواهينامه مشاوران خدمات مدیریتی و بهره‌وری

مراحل اجرايي دريافت گواهينامه مشاوران خدمات مدیریتی و بهره وری (بر اساس بخشنامه شماره 122135 تاریخ 13/3/1397 سازمان اداری و استخدامی کشور)

 مشاهده دستورالعمل مربوط

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از سایت سازمان اداری و استخدامی کشور، لازم است متقاضیان دریافت گواهینامه مشاوران خدمات مدیریتی، راهنمای دریافت گواهینامه مشاوران خدمات مدیریتی مطالعه و طبق موارد مذکور در این راهنما اقدام به تهیه مدارک و مستندات مورد نیاز بر اساس فرم‌های پیوست و با رعایت موارد مندرج در جدول شماره 1 نمایند. لازم به ذکر است از آنجایی که این سازمان در حال راه‌اندازی سامانه الکترونیکی می‌باشد، لذا تا زمان راه‌اندازی سامانه مذکور، متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را بصورت فیزیکی ارائه داده و به محض راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، مستندات را از طریق سامانه الکترونیکی ارسال نمایند.

متقاضیان دریافت گواهینامه مشاوران خدمات مدیریتی، باید بر اساس فرم‌های پیوست در این راهنما، تمامی مدارک را تهیه و به ترتیب فرم‌ها داخل زونکن قرار داده و نام شرکت را به طور خوانا بر روی آن بنویسند. پس از اخذ گواهينامه توسط شركت، لازم است مدارك ارائه شده اسكن و در قالب فلش مموری به اين امور ارائه گردد. بديهي است پس از دريافت فلش مموری مذكور، تمامی مدارك و مستندات مسترد خواهد شد. تأكيد مي‌شود كه فقط اطلاعات خواسته شده در قالب فرم‌ها و قالب-‌هاي خواسته شده را به اين امور ارسال کرده و از ارسال هر نوع مستند ديگر و يا ارسال مدارك در هر قالب ديگري جدا خودداري شود.

شناسنامه قانون | File راهنماي دريافت گواهينامه مشاوران خدمات مديريتي+ فرم ها

• تمامی فرم‌های مورد نیاز جهت دریافت گواهینامه در سایت سازمان به نشانی www.aro.gov.ir بخش خدمات الکترونیکی قسمت تشخیص صلاحیت مشاوران مدیریت قابل دسترسی می‌باشد. همچنین تمامی اخبار مرتبط، از طریق سایت سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شناسنامه قانون | salahiat moshaver

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام