وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیمقررات حقوق و دستمزد

ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش فوق العاده ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

ابلاغ مصوبه افزایش فوق العاده ویژه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیئت وزیران (بخشنامه شماره ۲۵۳۴۷۹ مورخ ۹/۱۱/۱۴۰۱ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

جناب آقای قادری- معاون محترم وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

جناب آقای حسینی نیا- معاون محترم وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور

مدیران کل محترم استانی

مدیران کل محترم ستادی

ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش فوق العاده ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه رجب ماه مغفرت الهی و تقارن آن با ماه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بنابر مصوبه شورای حقوق و دستمزد مورخ ۸/۹/۱۴۰۱ با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اختصاص فوق العاده ویژه موضوع بند (۱۰) ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت گردید.

لازم به ذکر است این مصوبه مورخ ۵/۱۱/۱۴۰۱ به تصویب هیئت وزیران رسید و از تاریخ ۱/۹/۱۴۰۱ در حکم حقوقی کلیه همکاران مشمول قابلیت اجرا خواهد داشت.

بر اساس بند ۴ این مصوبه:

سقف فوق العاده ویژه موضوع بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری برای مشاغل اختصاصی و عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قبلاً مجوز برخورداری از این فوق العاده را سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت نموده اند، ۳۵% تعیین می گردد.

بر اساس بند ۵ این مصوبه:

سقف فوق العاده ویژه مزبور برای مشاغل اختصاصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا ۵۰% منوط به ارائه اطلاعات مربوط به طبقه بندی مشاغل دستگاه با ارائه مستندات وفق الگوی طبقه بندی مشاغل مصوب شورای مدیریت و سرمایه انسانی و تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین می شود.

بر اساس بند ۶ این مصوبه:

در خصوص فوق العاده ویژه کارکنان دستگاه های وابسته و تابعه وزارتخانه مذکور، ضمن بررسی اطلاعات مورد نیاز توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، متن نهایی توسط معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و جهت اجرا به دستگاه های مذکور ابلاغ شود.

بر اساس بند ۷ این مصوبه:

اعتبار لازم برای اجرای این مصوبه از محل منابع مصوب وزارتخانه تأمین می شود و ایجاد هر گونه بار مالی مازاد بر اعتبار مصوب در سال جاری و سال‌های آتی مجاز نمی‌باشد.

سید محمدرضا حسینی- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دانلود فایل بخشنامه ابلاغی

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
ایتا
eitaa.com/Shenasname
بله
https://ble.ir/Shenasname
سروش
splus.ir/Shenasname

12 دیدگاه

  1. چرایک وزارتخانه باید فوق العاده ویژه۵۰درصدبگیره یکی ۲۰درصد و یکی هم هیچی؟
    چرا رفاهیات مربوط ب مناسبتها فقط مخصوص عده ای ازکارکنان دولته؟

  2. چرا دولت یک فوق العاده برای کارکنان مالی اجرا نمی کنه هر کی در شغل حسابداری کار کنه آخر عاقبتش عینک استرس دیسک کمر و لرزش دست میباشد پس چرا حقوق کارکنان مالی را اضافه نمی کنید به نظرم کارکنان مالی باید دو برابر بقیه کارکنان حقوق دریافت کنند

  3. تا الان ک فقط وعده بوده باز هم گیر ۴ تا سامانه و تکمیل مشخصات و طرح طبقه بندی مشاغل رو دادن و فعلا رو هواست..
    اگه سقف ۵۰ درصد اعمال بشه تازه میرسه به ۹ میلیون??

  4. کارشناسان مالی با این سختی کار و تخصص حسابداری نه فوق العاده سختی کار میگیرن نه این افزایش فوق العاده ویژه واقعا متاسفم برای این عزیزانی که این تصمیمات را میگیرن خسته نباشید

  5. عمومی و اختصاصی چیه همه از اول وقت تا پایانش،تلاش می کنیم برای نیل به اهداف سازمان .بنده حسابدارم کارم با استرس،و حجم بالا انصافه عمومی باشم همکارم همش تو استراحت اختصاصی

  6. سلام، سایر وزارت خانه چی میشود، چرا تبعیض ایجاد میکنند، چرا یک مصوبه برای تمام وزارت خانه ها صادر نمیشود؟ و برای یکبار این افزایش فوق العاده ویژه را حل نمیکنند،

  7. باز هم یه دسته گل دیگه . چرا این قوانین باید فقط به ضرر عده ای باشه . من خودم پستم عمومی هست ولی کار اختصاصی مربوط به مددجویان هم انجام میدم برای اینا چه فکری کردین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام