وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری

تعیین حق سرپرستی و مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی

تعیین و ابلاغ جداول حق سرپرستی و مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی (بخشنامه شماره ۳۳۶۳۶/۵۰ مورخ ۲۳/۷/۱۳۹۹)

رؤسای محترم استان‌ةا، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی

با توجه به عدم افزایش حق سرپرستی و مسئولیت دانشگاه از سال ۱۳۹۴ تا کنون و در اجرای مصوبه مورخ ۲۳/۶/۱۳۹۹ هیأت امنای محترم دانشگاه در خصوص سیاست‌ها و احکام بودجه‌ای مصوب دوره مالی ۱/۶/۱۳۹۹ الی ۳۱/۵/۱۴۰۰، بدین‌وسیله “حق سرپرستی و مسئولیت” رده‌های سازمانی به شرح مندرج در جدول پیوست در واحدهای جامع مستقل واحدها و مراکز دانشگاهی و آموزشکده‌های سما جهت اجرا از تاریخ ۱/۶/۱۳۹۹ ابلاغ می‌گردد.

جدول حق سرپرستی بیست و شش گانه

۱- بر اساس رتبه‌بندی واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده‌های سما، جدول حق سرپرستی و مسئولیت در ۲۶ ردیف (هر ردیف شامل پایه و حداکثر) تعیین گردیده است؛ میزان بهره‌مندی از پایه تا حداکثر “حق سرپرستی” در ردیف مروبطه برای رؤسای واحدها با تأیید “رییس استان” و سایر سطوح مدیریتی در واحدهای تابعه با نظر “رؤسای واحدها و مراکز آموزشی” و برای واحدهای جامع مستقل با تأیید “رییس واحد” تعیین می‌گردد.

۲- احکام کارگزینی رؤسای استان‌ها، “واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی (پس از تعیین میزان حق سرپرستی از سوی رییس استان و اعلام آن)” توسط اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه صادر می‌گردد.

۳- رتبه هر یک از واحدهای دانشگاهی برای تعیین میزان “حق سرپرستی و مسئولیت” بر اساس شاخص‌های مربوطه تعیین گردیده که جداول آن متعاقباً به صورت جداگانه برای رؤسای استان‌ها ارسال خواهد شد.

۴- “حق سرپرستی” تعیین شده برای مدت دوره مالی ۱/۶/۱۳۹۹ الی ۳۱/۵/۱۴۰۰ بوده که تغییرات سالانه بر اساس مصوبات هیأت امناء و پایه در نظر گرفته شده می‌باشد.

تذکرات:

۱- “حق سرپرستی” مدیران فرا استانی که پست‌های سازمانی آنان در تشکیلات سازمان مرکزی مصوب گردیده است و مأمور رسیدگی به امور چند استان می‌باشند تا ۸۰ درصد حق سرپرستی “مدیران کل” سازمان مرکزی و بر اساس نظر مسئول بلافصل ایشان تعیین می‌گردد.

۲- “حق سرپرستی” رؤسای دبیرخانه‌های هیأت امنای استان‌ها معادل ۸۰% حق سرپرستی رییس استان یا معادل حق سرپرستی معاون مرکز استان تعیین می‌گردد.

رؤسای محترم استان‌ها،‌ رؤسای واحدها و مراکز آموزشی مسئول حسن اجرای این بخشنامه می‌باشند.

این بخشنامه در تاریخ ۱۹/۷/۱۳۹۹ به تأیید ریاست محترم دانشگاه رسیده است.

دکتر محمدمهدی فداکار- سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام