آزمون تعیین صلاحیت
فصلنامه تحول اداری

انتشار شماره چهارم فصلنامه تحول اداري (بهار 1398)

چهارمين شماره از سري جديد فصلنامه ” تحول اداري ” سازمان اداري و استخدامي كشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور، “حكمراني چابك، سياست گذاري در بستر انقلاب صنعتي چهارم” ، “نوروليدرشيپ و ظرفيت هاي آن در تحول سازماني”، “بررسي عملكرد كشور در شاخص هاي ارزيابي استراتژيك بين المللي مبتني بر تكنيك آنتروپي شانون”  و “بررسي رابطه رهبري اصيل و سلامت سازماني نقش ميانجي‌گري سرمايه روان‌شناختي” از عناوين مقالات اين شماره است.

شماره بهار اين فصلنامه به مصاحبه با وزير كشور با موضوع “بررسي نظام مديريت بحران در كشور” پرداخته و در ميزگرد بخش ديدگاه كه در هر شماره به يكي از برنامه هاي جامع اصلاح نظام اداري مي پردازد ” نقش و مهندسي ساختار دولت ” را با حضور صاحب نظران و كارشناسان اين حوزه به بحث و بررسي گذاشته است.

همچنين گزارش جامعي از آيين پنجاهمين سال تاسيس مركز آموزش مديريت دولتي از مراكز وابسته به سازمان اداري و استخدامي كشور بخش رويداد ويژه اين شماره را به خود اختصاص داده است.

دانشنامه كه بخش پاياني فصلنامه است ترجمه مقاله اي با عنوان “بررسي مفاهيم بهره وري و عملكرد ” و نيز  آزمون هاي تصميم گيري اخلاقي با موضوعاتي ساده و جذاب و كاربردي را مي خوانيم و معرفي كتاب اين شماره كه حاوي آموزه هايي براي مديريت دولتي است با عنوان “اصلاحات اداري در كشورهاي نورديك” پيش روي خوانندگان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام