آزمون تعیین صلاحیت
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دستورالعمل اعطای مأموریت آموزشی کارکنان غیرهیأت علمی

دستورالعمل اعطای مأموریت آموزشی کارکنان غیرهیأت علمی (موضوع تبصره ۱ ماده ۴۸ آیین نامه اداری استخدامی کارکنان غیرهیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی)

این دستورالعمل در اجرای مفاد تبصره ۱ ماده ۴۸ آیین‌نامه اداری، استخدامی و تشکیلاتی کارکنان غیرهیأت علمی به منظور اعطای مأموریت آموزشی در ۲۱ ماده و ۱۰ تبصره به شرح ذیل با تاریخ اجرای ۱/۱۱/۱۳۹۱ به تصویب هیأت امناء مؤسسه رسید.

دستورالعمل اعطای مأموریت آموزشی کارکنان غیرهیأت علمی

ماده ۱- اعزام کارمندان جهت طی دوره‌های آموزشی داخل کشور که منجر به اخذ مدرک تحصیلی دانشگاهی در مقاطع تحصیلی و رشته‌های مورد نیاز مؤسسه می‌گردد با حفظ پست سازمانی و پرداخت حقوق و مزایا بنا به تشخیص و موافقت مؤسسه مجاز می‌باشد.

تبصره ۱- رشته‌های تحصیلی دانشگاهی می‌باید مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا وزارت علوم تحقیقات و فنآوری حسب مورد باشد.

تبصره ۲- ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر در خارج از کشور تابع ضوابط و دستورالعمل‌های اعطای بورس می‌باشد.

تبصره 3- کارمندانی که از بورس داخل استفاده می‌نمایند مأموریت آموزشی آنان تابع ضوابط و دستورالعمل‌های اعطای بورس می‌باشند و مشمول مفاد این دستورالعمل نخواهند بود.

ماده 2- این دستورالعمل شامل کارمندان رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی می‌باشد که به صورت تمام وقت در یکی از واحدهای تابعه مؤسسه مشغول خدمت هستند.

ماده 3- مأموریت آموزشی به صورت تمام وقت و نیمه وقت با توجه به تعاریف تبصره های ذیل می‌باشد:

تبصره 1- مأموریت آموزشی تمام وقت عبارت است از اعزام کارمند جهت تحصیل در رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز در طول ساعات موظف اداری

تبصره 2- مأموریت آموزشی نیمه وقت که حداکثر به میزان 22 ساعت در هفته می‌باشد و به شکل زیر محاسبه می‌شود:

در حال تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام