وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تأیید پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان و پرستاران

فوق العاده ویژه کادر درمانی

خبر مورخ 21 تیرماه 1399

پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان

طبق آنجه دکتر نوبخت در گفتگوی زنده از طریق اینستاگرام اعلام کرد: از اول مهر ماه فوق العاده ويژه كادر درمان پرداخت خواهد شد.

مشاهده جزییات در اینستاگرام

خبر مورخ 19 تیرماه 1399

فوق‌العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت محقق می‌شود

تهران – ایرنا – نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارکنان این وزارتخانه گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، پرداخت فوق‌العاده ویژه حقوق مدافعان سلامت محقق خواهد شد.

«سید محمد پاک مهر» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدافعان سلامت با ایثار و از خود گذشتگی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند، از این رو از وزیر بهداشت خواسته ایم در تامین حداقل هایی که دیگر کارمندان از آن برخوردار هستند، کارکنان حوزه بهداشت و درمان نیز بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: پرداخت فوق العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت و درمان در دستور کار وزیر قرار گرفته و ۱۰۰ درصد به انجام خواهد رسید، زیرا این  حق مدافعان سلامت است به خصوص اینکه در این ایام کرونایی به خوبی عمل کرده اند و باید به آنها توجه ویژه شود.

پاک مهر در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا در ۶ ماهه نخست سال پرداخت فوق العاده ویژه اجرا می شود، گفت: از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

خبر مورخ 6 فروردین 1399

دكتر جهانگيري عصر روز (چهارشنبه) در جلسه ويدئو كنفرانس با مديران استان گيلان با اشاره به نگراني كادر پزشكي از افزايش تعداد مبتلايان بعد از پايان تعطيلات نوروز اظهار داشت: ستاد مقابله با كرونا به همين منظور مصوبه اي را از فردا عملياتي خواهد كرد تا با اعمال محدوديت هاي بيشتر زنجيره انتقال ويروس كرونا قطع شود.

وي با اشاره به اينكه به دليل شدت شيوع ويروس در استان گيلان در روزهاي ابتداي شيوع بيماري در كشور گفت: كادر پزشكي اين استان از دل و جان خود مايه گذاشتند و به اين دليل تعداد شهداي كادر پزشكي و درماني اين استان بيشتر از استان هاي ديگر است و من به خانواده اين شهدا تسليت مي گويم و از صبوري آنها قدرداني مي كنم و اميدوارم كه با شهداي كربلا محشور شوند.

معاون اول ریيس جمهور با اشاره به يكي از دستورالعمل هاي مصوبه شوراي عالي امنيت ملي براي پرداخت فوق العاده ويژه كادر پزشكي و درماني گفت: اين مصوبه را به سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ابلاغ كردم. البته زحمات كادر پزشكي و درماني كشور به شكل مادي قابل جبران نيست و اجر آن با خداوند است، اما وظيفه ماست كه در حد توان زحمات آنها را جبران كنيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام