وزارت آموزش و پرورش

تأیید کارکرد افراد در سامانه eblagh.medu.ir برای پرداخت حقوق

لزوم تأیید کارکرد افراد در سامانه eblagh.medu.ir برای امکان پرداخت حقوق کارکنان کلیه واحدهای سازمانی (بخشنامه شماره 1/710 مورخ 27/1/1397 وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پرورش استان…

با سلام و احترام

به منظور مدیریت منابع انسانی و برقراری انضباط مالی از اول اردیبهشت ماه سال جاری، حقوق کارکنان کلیه واحدهای سازمانی، منوط به تأیید کارکرد فرد می باشد. مسئول ذیربط می بایست قبل از دهم هر ماه نسبت به بررسی و تأیید ابلاغ افراد تحت مدیریت خویش در سامانه eblagh.medu.ir مطابق موارد زیر اقدام نمایند.

1- نیروهای شاغل در واحدهای آموزشی، کانون های فرهنگی تربیتی، مجتمع های ورزشی، پژوهش سراهای دانش آموزی، دارالقرآن ها توسط مدیر آن واحد تأیید می شود.

2- شاغلین پست های مصوب و با نام در اداره کل آموزش و پرورش استان ها و مناطق توسط مسئول امور اداری استان و منطقه بررسی و تأیید خواهد شد.

3- مسئولیت تأیید ابلاغ همکاران با حالت اشتغال، مرخصی زایمان، مرخصی استعلاجی، مأمور به تحصیل و مأمور با پرداخت حقوق از مبدأ و مأمورین به مدارس خارج از کشور به عهده امور اداری می باشد.

بدیهی است در صورت عدم تأیید، ابلاغ فرد از حالت تأیید در سامانه بکفا خارج شده و به تبع آن نام فرد از فهرست فرم شماره 1 خارج شده و امکان پرداخت حقوق وی وجود نخواهد داشت. پس از تأیید ابلاغ کارکنان واحدهای سازمانی و همکاران مشمول موارد فوق الذکر، ترتیبی اتخاذ گردد تا موانع و اشکالاتی که موجب عدم صدور ابلاغ برای برخی کارکنان گردیده بررسی و نسبت به رفع آن برابر ضوابط و مقررات اقدام نمایند. شایان ذکر است مسئولیت اجرای این بخشنامه در استان به عهده مدیر کل محترم می باشد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام