آزمون تعیین صلاحیت
مقررات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

شیوه نامه مسیر ارتقای شغلی کارمندان شهرداری تهران

شیوه نامه مسیر ارتقای شغلی کارمندان شهرداری تهران

خبر مورخ 22 تیرماه 1399

بازنگری در سطوح سه گانه مسیر پیشرفت شغلی

مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران از ابلاغ شیوه نامه جدید مسیر ارتقای شغلی کارمندان تابع قانون نظام هماهنگ پرداخت شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تهران بهشت وبه نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، اسحاق بهادری، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه انسانی هر سازمان دانست و افزود: فراهم بودن مسیر ارتقای شغلی در ادارات از ضرورت های مدیریت منابع انسانی است. عموما هر سازمانی دارای سلسله‌ مراتب مشخصی در ساختار اداری خود است که میزان رشد کارمندان بر اساس آن تعریف و مشخص می‌شود . در این راستا شیوه نامه ارتقای شغلی پرسنل پرتلاش شهرداری تهران نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تدوین اولین شیوه نامه ارتقای شغلی در سال ۹۰ گفت: هم اکنون این شیوه نامه با برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی مدیران و کارشناسان حوزه توسعه منابع انسانی به منظور وحدت رویه و شفاف سازی در نحوه محاسبه امتیازات مورد بازنگری قرار گرفته و شیوه نامه جدید تهیه و تدوین شده است.

بهادری با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در مورد تمامی کارکنان حایز شرایط ارتقای شغلی، همکاری معاونان منابع انسانی و روسای امور اداری با ممیزین اداره کل منابع انسانی و بکارگیری دقت لازم در محاسبه امتیازات را خواستار شد.

وی یادآور شد: «شيوه نامه مسير ارتقای شغلي در سطوح ارشد، خبره و عالی» كارمندان با تایید و تصویب سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران روز ۲۱ تیرماه ابلاغ شده و در تمامی بخش ها لازم الاجراست.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه ارتقاء شغلی موجب افزایش روحیه‌ی کارمندان می‌شود و میزان خلاقیت کاری را بالا می‌برد، افزود: این مسئله در بلند‌مدت نیز با ارتقای بهره وری سازمانی و افزایش کارآمدی، مزایایی برای سازمان به دنبال دارد.

بهادری اظهار امیدواری کرد که تدوین شیوه نامه مسیر ارتقای شغلی کارکنان ثابت شهرداری تهران نقش تعیین کننده ای در شرایط بهبود وضعیت شغلی و معیشتی همکاران در ارتقای بهره وری و افزایش انگیزه پرسنل ایفا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام