آزمون تعیین صلاحیت
قوه قضائيه

موافقت با فوق العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها

اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان زندان‌ها

قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان سا‌زمان زندان‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، اجرایی خواهد شد.

به گزارش شناسنامه قانون، پیرو پیگری‌های سازمان زندان‌ها جهت اجرای قانون تسری که به مدت ۸ سال به تعویق افتاده بود، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به مکاتبه ریاست سازمان زندان‌ها، دستور اجرای این قانون و پیش بینی آن در بودجه سال ۱۴۰۰ را صادر کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه طی دستوری عنوان کرد: نظر به اهمیت مأموریت سازمان زندان‌ها و صعوبت کار کارکنان سازمان، موافقت می‌شود. در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اقدام شود.

متن نامه رییس سازمان زندان‌ها به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نوبخت

معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

پیرو نامه شماره ۱۲۴/۹۹/۱۱۰۰ مورخ ۳۰/۱/۹۹ با موضوع درخوسات افزایش اعتبار بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بابت “اجرای قانون تسری فوق‌العاده خاص کارکنان” ذیل ردیف ۱۰۸۲۰۰ با عنایت به وضعیت خاص امنیتی زندان ها متأثر از شیوع ویروس کرونا، ناارامی‌های داخلی و تهدیدهای حاصل از شرایط خاص کشور و لزوم توجه به نیروی انسانی زندان‌های کشور، خواهشمند است ضمن بذل توجه ویژه، دستور فرمایید نسبت به تحقق موارد درخواستی در لایحه و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۰ اقدام لازم را معمول داشته و نتیجه را به این سازمان منعکس نمایند.

شروع اجرایی شدن قانوت تصویبی در سال ۱۳۹۱، با تدبیر جنابعالی و دولت محترم در سال ۱۴۰۰، قطعاً موجبات افزایش انگیزه های شغلی پرسنل خدوم این سازمان تأمینی و تربیتی در ایفای مطلوب وظایف محوله را به دنبال خواهد داشت.

شناسنامه قانون | jazb zendan

قانون مرتبط:

قانون تسری فوق‌العاده خاص به سازمان دامپزشكي و سازمان زندان‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام