آزمون تعیین صلاحیت
وزارت علوم، تحقیقات و فنآوریآزمون دکتریوزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

ساماندهی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و کلیه آزمون‌های زبان خارجی

ساماندهی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و کلیه آزمون‌های زبان خارجی (مصوبه شماره ۱۱۰۶۶/۱۴۰۰/دش مورخ ۲۸/۷/۱۴۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی)

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سازمان سنجش آموزش کشور

ماده واحده «ساماندهی برگزاری آزمون‌های بین‌المللی» که در جلسه ۷۹۸ مورخ ۱۴/۶/۹۶ و به‌منظور هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون‌های بین‌المللی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:

ماده واحده- «مسئولیت ساماندهی، هماهنگی، صدور مجوز و نظارت بر برگزاری آزمون‌های بین‌المللی (از قبیل Micrisoft Cise، GMAT GRE) و کلیه آزمون‌های زبان خارجی و سایر امور مربوطه از جمله انجام مذاکرات، تهیه و اجرای تفاهم‌نامه بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری (سازمان سنجش آموزش کشور) می‌باشد. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز می‌تواند رأساً نسبت به صدور مجوز و نظارت و انجام سایر امور فوق‌الذکر در خصوص برگزاری آزمون‌های بین‌المللی مربوط به آن وزارت و آزمون تخصصی علوم پزشکی اقدام نماید.

تبصره ۱- آیین‌نامه های اجرایی موضوع این ماده حسب مورد به تصویب وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد رسید.

تبصره ۲- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش آموزش کشور) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظفند گزارش عملکرد سالانه خود راجع به این ماده واحده را به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نمایند.

سید ابراهیم رئیسی- رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

مقررات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام