اخبار اداری و استخدامی

تعطیلی دو هفته‌ای کشور به تشخیص قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا فعلا منتفی شد

تعطیلی دو هفته‌ای فعلا منتفی است| وزیرکشور: تعطیل کردن نیاز به برنامه‌ریزی دارد

تعطیلی دو هفته‌ای فعلا منتفی است| وزیرکشور: تعطیل کردن نیاز به برنامه‌ریزی دارد

جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون جمع بندی درباره تعطیلی دو هفته‌ای کشور برگزار شد. وزیر کشور در این باره گفت:‌ تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با موضوع تعطیلی دو هفته‌ای برگزار شد، گفت: شرایط کرونایی و شرایط تحریمی و مشکلات ناشی از این‌ها می‌طلبد تا هر نوع اقدامی، هوشمندانه دقیق و هدفمند صورت گیرد.

وی افزود: همه دوستان در این جلسه بحث کردند و نظرسنجی‌های مختلفی هم مطرح شد و همه اینها نشان داد که درست است که تعطیلات به عنوان یکی از راه‌های اقدام و اثرگذاری است اما انجام این کار احتیاج به مقدمات برنامه ریزی‌ها اقناع سازی و همراه سازی مسئولان و به ویژه مردم را می‌طلبد اگر به شکل هوشمندانه برنامه‌ریزی نشد چه بسا ما نتواتیم با وجود متحمل شدن هزینه اقتصادی به اهداف مدنظر برسیم. بنا شد بررسی دقیق تری صورت گیرد و در روزهای آینده در ستاد همه مباحث را مطرح کنیم و آن زمان تصمیم‌گیری کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: مقرر شد شرایط جرائم و شرایط کنترلی را در قالب پیشنهاداتی مطرح کنیم که موثرتر باشد. نوع جرائم با نوع تخلفات هماهنگی ندارد و کم است باید. این جرائم به گونه‌ای پیگیری و اجرا شود که تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد که بنا شد اصناف و نیروی انتظامی پیشنهادات خود را بیان کنند.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه در حوزه دارو تمهیدات صورت گرفته و جای هیچ نگرانی نیست، تصریح کرد: بحث واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌ها یکی از مهمترین مسائل است، الان میزان واکسیناسیون به 400 و 500 هزار رسیده است که مقرر شد با کمک همه دستگاه‌ها این مسئله سرعت بگیرد و علاوه بر آن اعلام شد که از هفته  آینده احتمالا تولید داخلی واکسن به یک میلیون برسد و در کنار آن واردات نیز افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام