آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

احکام فوق‌العاده ویژه معلمان اصلاح شد | پرداخت بر اساس سنوات خدمت

احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح شد/ اعمال تغییرات در حقوق مرداد فرهنگیان

شناسنامه قانون | 7243c881e3db49b49971f55dfb79feb0

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه شد که با حقوق مردادماه پرداخت می‌شود.

به گزارش شناسنامه قانون، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با پیگیری مجدانه وزیر آموزش و پرورش و موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه‌التفاوت آن از ابتدای سال‌جاری محاسبه و با حقوق مرداد ماه، پرداخت خواهد شد.

وی افزود: پیش از این، فوق‌العاده ویژه معلمان تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می‌شد و از این پس بر اساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

وی، علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و ادامه داد: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

مطالب مرتبط:

– نگارش فوق العاده ویژه معلمان | افزایش فوق العاده ویژه توسط سازمان برنامه مغایرت قانونی دارد

1 دیدگاه

  1. در یک اقدام کاملا غیر قانونی و خلاف حق و انصاف، اقدام به کم کردن درصد فوق العاده ویژه از تازه معلمان و افزایش آن به معلمان با سابقه بالاتر کردند در صورتی که مبلغ و یا درصد هیچ کدام از فوق العاده ها در ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری مرتبط با سابقه نبوده و بلکه مبلغ ثابت یا ضریب ثابتی است که در آیتم هایی از فیش حقوقی ضرب میشود و تفاوت مبلغ برای سابقه و رتبه در اینصورت صحیح می باشد نه با در نظر گرفتن درصدهای متفاوت.این مورد در سایر ارگان ها نیز بصورت درصد ثابت به کارمندان آن ارگان پرداخت گردیده،بنابراین سازمان برنامه و بودجه علی رغم شعارهای قانون محور خود، در این مورد و در اولین اقدام خود کاملا غیر قانونی اقدام نموده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام