اخبار اداری و استخدامی

احتمال نهایی شدن فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه در کمیسیون قضایی در هفته آینده

احتمال نهایی شدن فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه در کمیسیون قضایی در هفته آینده

بررسی جزییات تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه در جلسه کمیسیون اجتماعی هفته آینده ادامه می‌یابد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، بررسی جزییات تصویب طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه در جلسه کمیسیون اجتماعی ادامه خواهد یافت.

رحیمی در این رابطه اظهار داشت: قرار بود ادامه رسیدگی به طرح تسری در روز یکشنبه آینده انجام شود که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه در استان تهران این موضوع به روز سه شنبه موکول شد که بسیار امیدواریم آخرین جلسه کمیسیون باشد و موضوع به صحن ارجاع گردد.

بر اساس این گزارش، در جلسه هفته قبل که نزدیک به ۴ ساعت به طول انجامید جزییات ماده واحده و جداول رای گیری شد که درخصوص کارمندان اداری با همان ضریب مذکور در طرح اولیه مورد تصویب قرار گرفت. درخصوص تبصره ها با توجه به اینکه جلسه کمیسیون بیش از حد زمان برد رای گیری به جلسه آینده موکول شد. بنابراین اصل ماده واحده درخصوص کارکنان اداری که بسیار هم مهم بود و میزان ضریب که این هم بسیار مهم بود با همان وضعیت مذکور در طرح به تصویب رسید.

زمان بررسی در جلسه کمیسیون اجتماعی:

?️ روز سه شنبه: ۵ مرداد ‌ماه ? ساعت ۱۴:۰۰ لغایت ۱۵:۰۰

نتیجه رسیدگی  متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش‌نویس مصوبات کمیته مربوط برای طرح در کمیسیون اجتماعی:

فوق‌العاده خاص کمیسیون قضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام