فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

جزئیات تعطیلی ها و اعمال محدودیت ها در ۶ روز آینده در سراسر کشور

 تمام ادارات تهران و البرز از فردا به مدت ۶ روز تعطیل خواهند بود

شناسنامه قانون | %D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%DB%8C %D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA

جزئیات تعطیلی ها و اعمال محدودیت ها در ۶ روز آینده

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا اعلام کرد:

۱- اعمال محدودیت ها از ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸-۴-۱۴۰۰ شروع و تا ساعت هفت صبح  روز دوشنبه ۴ – ۵ – ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

۲- خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان های تهران و البرز و ورود خودروهای شخصی با پلاک های دیگرشهرها به تهران و البرزممنوع می باشد.

۳- سفر از/ به کلیه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسرکشور، مطلقاً ممنوع است.

۴- عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی، به منظورجلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل ها در مبادی اصلی وفرعی ورودی وخروجی به مقاصد دو استان اقدامات لازم را معمول می نمایند.

۵- خودروهای شخصی دارای پلاک این دواستان، چنانچه برای خروج مراجعه نمودند، عودت و درصورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می گردند.

۶- نیروی انتظامی وفرمانداری ها درفاصله زمانی یاد شده دربند(۱) ازصدورمجوزتردد غیراضطراری تعریف شده قبلی، مطلقاً خودداری می کنند و تمامی مجوزهای صادره قبل از این مصوبه، غیرقابل استفاده و باطل اعلام می گردد.

۷- وزارت راه وشهر سازی؛ حداکثرهمکاری های لازم را برای کنترل مسیرها و مسدود نمودن محورهای مورد درخواست نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به عمل می آورد.

۸- استانداران وفرمانداران سراسرکشور، به فوریت ضمن تشکیل جلسات استانی وشهرستانی ستاد مدیریت بیماری کرونا واعمال مقررات محدودیت های کرونایی، براساس رنگ بندی هرشهرستان، از صدور هرگونه مجوز برای ورود خودروهای شخصی به تهران و البرز خودداری کنند.

۹- وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، ضمن اطلاع رسانی مستمر از وضعیت شیوع و بروز بیماری و دادن هشدارهای لازم به مردم، تلاش نماید؛ تا مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، ازهرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجتناب وند.

۱۰- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ سریعاً به کلیه بانک های عامل درسطح استان های البرز و تهران ابلاغ می نماید؛ تا ضمن افزایش حداکثری خدمات غیر حضوری بانکی، نسبت به تعطیل نمودن تمامی شعبه های بانک ها در این دو استان، در بازه زمانی اعلامی، اقدام شود.

۱۱- ضمن یادآوری مجدد محدودیت های اعمالی در خصوص اصناف و مشاغل بر اساس طرح جامع محدودیت ها و متناسب با رنگ بندی شهرهای مختلف کشور، و در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با عنوان”تشدید اعمال محدودیت ها درشهرهای قرمز” تعطیلی مشاغل با نظارت اتاق اصناف به شرح ذیل، در همه شهرهای قرمز کشور در سراسر کشور، مورد تأکید قرار می گیرد؛

– رستوران ها و قهوه خانه ها ( به استثنای فعالیت های بیرون بر)

– تالارهای پذیرائی

– سالن های سینما و تأتر

– پاساژها و بازارهای سربسته

– استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدن سازی

– شهربازی ها و باغ وحش ها

– نمایشگاه های عمومی و تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام