آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیگیری وضعیت همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌ها

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از پیگیری وضعیت همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌های وابسته به دستگاه ها در مجلس خبر داد.

شناسنامه قانون | 202104102310303815

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت از پیگیری همسان سازی حقوق دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به نهادها در نشست امروز دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و برنامه و بودجه خبر داد و گفت: بر این اساس کمیته ای متشکل از نمایندگان منتخب، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کشور و سازمان برنامه و بودجه برای بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه تشکیل و مقرر شد این موضوع با اولویت و نظر مساعد همچنین دیدگاه حل مساله، در دستور کار و اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین اصلاحیه لازم در قانون برای آن تهیه شده تا پس از تصویب در کمیسیون و صحن علنی در دستور کار اجرا قرار گیرد.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به امید خدا به زودی بازتاب اقدامات به اساتید گرامی منعکس شده و در این مسیر بنده و سایر نمایندگان پیگیر موضوع تا اجرایی شدن آن هستیم.

5 دیدگاه

  1. از عزیزان زحمت کش شناسنامه درخواست دارم پیگیری کنند که چرا دانشگاه معارف اسلامی هنوز در اسفند 1401 همسانسازی را برای اعضای هیات علمی بیست و چند نفره خود! اجرا نکرده است؟ تشکر

  2. چرا خبرهای جدید و تومارهای مختلف که هیات علمی دستگاه های اجرایی می دهند به رییس جمهور و وزیر و مجلس و … برای اجرای همسان‌سازی داده اند و می دهند را منتشر نمی کنید؟

  3. بله بنده هم به عنوان کارمند دانشگاه معارف دغدغه دارم. دوستان اساتیدم هم که بنده خداها بسیار فاصله دارد حقوقشان با همسان سازی شده ها. دریابید. نهاد به این خوبی. چرا می خواهند انقلاب را در هر جا دیدند مخالفت کنند. بچه های انقلابی مجلس و انقلاب فرهنگی و وزارت علوم صدای ما را بشنوید اگر هستید.

  4. سلام از خبرنگار محترم درخواست دارم که این قضیه را ادامه دهید زیرا هنوز اجرایی نشده و چون دست هیات امنای دانشگاه ها افتاده آنها زیر بار نمی روند اما دانشگاه های وزارت علومی مجبور شده اند و اجرا کرده اند. تفاوت دوبرابری تبعیض زیادی ایجاد کرده. دانشگاه های مهم و انقلابی مثل باقرالعلوم، موسسه امام خمینی، دانشگاه معارف و … واقعا دلسرد کننده است. پیگیری شما برای تعداد دو هزار هیات علمی وابسته به دستگاه اجرایی دلگرم کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام