اخبار اداری و استخدامی

تصویب فوق‌العاده خاص کارکنان اداری قوه قضاییه تا سقف ۵ برابر حداقل حقوق کارمندان دولت

خبر خوش درخصوص بررسی جزییات طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان اداری قوه قضاییه در کمیته کمیسیون اجتماعی مجلس

فوق‌العاده خاص به کارکنان اداری قوه قضاییه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه جزییات بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص به کارکنان اداری قوه قضاییه در کمیته کمیسیون اجتماعی مجلس را اعلام کرد.

به گزارش شناسنامه قانون، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جلسه امروز  اعضای کمیته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها به کارکنان اداری قوه قضاییه تشکیل شده بود، به همراه نمایندگان محترم سایر دستگاه ها حضور پیدا کرد.

رحیمی در خصوص بررسی جزییات این طرح با اشاره به بحث و تبادل نظرات اعضای کمیته عنوان کرد: کمیته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بحث تعیین سقف را ۴ برابر حداقل حقوق کارکنان دولت (حدود ۹ میلیون تومان) تصویب کرد و این سقف سالانه افزایش پیدا می کند.

این مقام عالی قضایی افزود: مطابق مصوبه کمیته رئیس قوه قضاییه می تواند میزان این سقف را برای ۳۰ درصد پرسنل شاغل در مناطق محروم و کم برخوردار و پست های حساس تا ۵ برابر حداقل حقوق افزایش دهد.

رحیمی گفت: بقیه جزییات از جمله میزان ضرایب مطابق قبل باقی ماند و تغییری نکرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زمان اجرا همان است که قبلا ً گفته شد اما کمیته مصوب کرد افزایش از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ اعمال گردد.

معاون رئیس قوه قضاییه همچنین عنوان کرد: ماموریت کمیته فقط بررسی تعیین سقف بود و درخصوص نیروهای شرکتی و مشاغل کارگری و فوق العاده ویژه قضات که بعضی از نمایندگان پیشنهاد داده بودند قرار شد در کمیسیون اجتماعی رای گیری شود.زمان تشکیل کمیسیون برای این طرح چنانچه هفته آینده مجلس تعطیل نباشد هفته آینده خواهد بود و چنانچه برای تعطیلات تابستانی تعطیل شود بلافاصله پس از تعطیلات تابستانی مجلس در دستور کمیسیون قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام