اخبار اداری و استخدامی

آخرین جزییات تصویب فوق العاده خاص کارکنان اداری قوه قضاییه+ انتخاب رییس جدید کمیسیون اجتماعی

بررسی جزییات طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و کارکنان اداری قوه قضاییه

علی بابایی کارنامی

نائب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی گزارش کمیته اداری و استخدامی این کمیسیون پیرامون جزییات طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دستورکار نشست امروز (سه شنبه هجدهم خرداد ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت:  در این نشست طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیته اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی جزییات این طرح را بررسی کرده و گزارشی در مورد آن در نشست امروز کمیسیون ارائه داد.

وی تصریح کرد: ادامه بررسی این گزارش به نشست آتی کمیسیون اجتماعی مجلس موکول شد و قطعا تا ۱۰ روز آینده این طرح به نتیجه خواهد رسید.

متن کامل طرح پیشنهادی:

طرح تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها به کارکنان اداری قوه قضاییه

شناسنامه قانون | 1736 541

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: البته انتخابات هیات رییسه کمیسیون مهمترین دستورکار نشست امروز بود که در پی آن بر اساس ماده ۶۰ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۳ نفر از اعضای این کمیسیون برگزار شد و در نهایت به دلیل اینکه آقای عیسی‌زاده به دلیل مشغله کاری کاندیدای ریاست نشد، بنابراین در اینجا جای دارد از زحمات وی در یکسال گذشته قدردانی کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در این نشست آقایان ولی اسماعیلی به عنوان رییس، علی بابایی کارنامی نایب رییس اول، سید کریم حسینی نایب رییس دوم، خلیل بهروزی‌فر دبیر اول، حسین حاتمی دبیر دوم و مجید انصاری سخنگو انتخاب شدند.

نائب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رحیمی معاون منابع انسانی قوه قضاییه و نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

مطالب مرتبط:

بررسی جزییات پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان اداری قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه

تصویب کلیات طرح پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان اداری قوه قضاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام